Skip to main content

Heb mijn abonnement mobiel verandert ,en kan mijn facturen van oude abonnement niet meer inzien . hoe kan ik dat inzien of opvragen?


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dag @Buddy13! Zijn ze niet te downloaden vanuit je MijnKPN account? Welke facturen zou je graag willen ontvangen? Ik kan ze handmatig naar je toesturen via de e-mail, mocht het nog nodig zijn. In dat geval heb ik je gegevens nodig. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 


Beste Lisa, ik zou graag de facturen van feb en mrt 2021 van mijn oude abonnement willen hebben .Mijn gegevens : klnr van vorig abonnement .  Mijn vorig abonnement stond op postcode ***. Ik hoop dat je hiermee kan helpen

nogmaals bedankt voor je reactie

mvrgr

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Zet je gegevens in je profiel!!! De hele wereld kan dit zien en misbruiken. 


zeker ,dank je 


Excuses voor de late reactie. Ik heb de facturen handmatig naar je toegestuurd. Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!


Lisa, hartelijk bedankt voor de goede service ,geweldig ! Kan je me ook nog helpen met Januari 2021 ,dan  is mijn administratie compleet.

 

Nogmaals bedankt


Jazeker @Buddy13! Komt eraan:blush: