Skip to main content

Hallo,

 

Ik kan facturen inzien tot april 2019 maar ik moet juist de factuur van maart 2019 hebben voor mijn boekhouding. Deze is helaas zoek geraakt. 

 

Admin: topic verplaatst naar (vermoedelijk) juiste categorie

Hallo @RianPierik, welkom bij ons op het forum. In MijnKPN kan je inderdaad niet alle facturen terugzien, ik kan voor je kijken naar deze factuur. Over wat voor abonnement gaat het hierbij, is dat een mobiel abonnement of een vaste aansluiting? Zou je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen zetten? Als het om een mobiele factuur gaat heb ik daarnaast ook het bewuste 06-nummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN nodig, zou je die daarvoor ook kunnen toevoegen?

Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt, dan weet ik dat ik voor je kan kijken.


Dit is een mobiel abonnement. Postcode: *** en huisnummer ***. Tel. 06*** of 06***. Dat weet ik zo niet. 

 

Admin: privégegevens verplaatst naar profiel i.v.m. privacy


Bedankt voor deze gegevens @RianPierik, ik heb ze in je reactie verborgen en verplaatst naar je forumprofiel. In een reactie zijn ze voor de hele wereld te zien, dat is i.v.m. privacy niet handig. om het na te kunnen kijken heb ik de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN ook nog nodig, zou je die daar ook nog kunnen toevoegen (dus niet in een reactie hieronder). Daarna kan je hieronder reageren zodat ik weet dat je het hebt toegevoegd.


ALs ik naar mijn forumprofiel ga weet in nog niet waar ik wel moet reageren???


In de vakjes waar 'Privé’ bij staat kan je de bewuste gegevens invullen, dan zijn ze alleen voor jou en mij zichtbaar. Vergeet daarna niet om het op te slaan.

Reageren in dit topic kan daarna, dat zijn 2 verschillende dingen, op die manier zijn jouw gegevens veilig.