Skip to main content
Antwoord

Factuur 2 x betaald en 1 x terug laten storten

• October 1, 2025
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik zie dat mijn factuur nog open staat maar ik had 2x keer betaald en en 1x terug laten storten.

want ik kreeg mail dat ik mijn rekening moest betalen en dat deed ik gelijk en toen zag ik dat het automatisch ook nog afgeschreven was.

dus de automatische heb ik terug laten storten omdat je wat je zelf betaald niet terug kan laten storten.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Saskia b. In dit soort situaties kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij hebben de mogelijkheid om dit na te vragen bij onze financiële afdeling of je eventueel direct met hen door te verbinden. Mijn advies is om dit alsnog te doen en hiervoor een terugbelafspraak in te plannen. Dan weet je zeker dat het goed wordt uitgezocht en opgelost.

6 reacties

• October 1, 2025

En hoe heb je betaald? Op een knop geklikt in de email?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 1, 2025

Ja en toen ik via de mail betaald had zag ik dat het ook automatisch was afgeschreven 

• October 1, 2025

Ja en toen ik via de mail betaald had zag ik dat het ook automatisch was afgeschreven 

Die mail zal denk ik nep geweest zijn. Ik denk dat je aan een ander betaald hebt. Kun je hier een schermafdruk plaatsen van die mail?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 1, 2025

Beste ​@Saskia b als je altijd via aut.incasso betaalt is de mail met de betaal link duidelijk nep geweest.

En de echte rekening van KPN alsnog betalen.

Overleg even met KPN hoe je dat het beste kunt doen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 1, 2025

Nee ik had een betaald afspraak via kpn en die mailde van vergeet niet uw rekening te betalen en dat heb ik gedaan en bleek dus (zag ik later) dat er ook bij stond dat ze het de 26e zelf zou afschrijven en dat ik dus te snel was met betalen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Hoi ​@Saskia b. In dit soort situaties kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij hebben de mogelijkheid om dit na te vragen bij onze financiële afdeling of je eventueel direct met hen door te verbinden. Mijn advies is om dit alsnog te doen en hiervoor een terugbelafspraak in te plannen. Dan weet je zeker dat het goed wordt uitgezocht en opgelost.