Skip to main content
Beantwoord

factuur

  • March 5, 2020
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Dag,

Er staat dat de abbonementskosten 47 € is. 
Ik was al bij kpn ingeschreven. Dus waarom moet ik dit bedrag gaan betalen?

wat ik weet is: ik betaal 17€ /maand voor de toestel en (20-5=15€/maand voor de 4G) de 5€ korting is omdat ik thuis ook kpn heb.

dus 17+15=32€ 

graag hoor ik van u.

 

Groet,

Farah 

 

 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @IXPFH2CO2 en welkom op het forum! Waar staat dit bedrag van €47? Als dit op je contract staat zijn eventuele kortingen hier namelijk niet in mee berekend, dus dan kan het hoger weergeven worden dan het daadwerkelijk is. Mocht je het ergens anders zien staan, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, het 06-nummer waar het om gaat, de naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik na wat je voor je abonnement betaalt. :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2020

Hoi @IXPFH2CO2 en welkom op het forum! Waar staat dit bedrag van €47? Als dit op je contract staat zijn eventuele kortingen hier namelijk niet in mee berekend, dus dan kan het hoger weergeven worden dan het daadwerkelijk is. Mocht je het ergens anders zien staan, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, het 06-nummer waar het om gaat, de naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik na wat je voor je abonnement betaalt. :slight_smile:


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.