Skip to main content

Mijn factuur van maart klopt niet. Als ik die aantik, krijg ik die van februari. Kan dat hersteld worden?

Hoi @JDJ85. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je de factuur van februari te zien krijgt wanneer je maart aanklikt. Ik zal de factuur van maart per mail naar jouw versturen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiel nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? ik zal daarnaast doorgeven dat er een foutje zit in jouw MijnKPN. 


Hoi @JDJ85. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je de factuur van februari te zien krijgt wanneer je maart aanklikt. Ik zal de factuur van maart per mail naar jouw versturen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiel nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? ik zal daarnaast doorgeven dat er een foutje zit in jouw MijnKPN. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!


Nee. Ik wil de nota downloaden, lukt niet. Als ik maart aanklik, krijg ik februari. Heb geen zin om al mijn gegevens te vullen. Ik verwacht gewoon een correcte nota.


Ik begrijp dat je graag de mogelijkheid wilt hebben om de factuur van maart te downloaden. Zonder jouw gegevens kan ik dit niet doorzetten om het aan te laten passen en jouw factuur per e-mail toesturen. Als je liever niet jouw gegevens wil achterlaten kan je hiervoor ook bellen met onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken via het nummer 0800 0402.