Skip to main content

Hoi!

Telefonisch is mijn mobiel abonnement verhoogt. Ipv € 13 zou het € 15 worden. 

Nu staat staat er € 23 op de factuur. Ik kan op de factuur niets vinden over aansluitkosten. 
 

Op mijn KPN app staat dat mijn abonnement €20  is ipv €15. 
 

Moet ik wachten op de volgende factuur en hopen dat het vanaf dan €15 is zoals beloofd?

 

Dankjewel! Wesley

 

Hoi@Bleiswijk 

Misschien een gedeelte van de vorige maand?
Anders bel je even met 0800 0402 om het direct te weten.

In de app staan prijzen zonder de kortingen.


Hoi @Bleiswijk, het zou inderdaad kunnen dat het net een deel van de vorige periode nog meeneemt, waardoor de kosten nu wat hoger uitvallen. Of dat ook echt zo is, bekijk ik graag voor je. Zou je daarvoor jouw 06-nummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "bij Persoonlijke opmerkingen”) aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder in een reactie aangeeft dat je dat hebt gedaan kan ik met je meekijken.


Dank voor de reactie!

Ik heb de gegevens aangevuld.

Wesley


Bedankt voor de gegevens @Bleiswijk, ik heb het voor je bekeken. Er spelen 2 verschillende dingen op deze factuur waardoor het factuurbedrag zo uitkwam. In de eerste plaats is het vermoeden van huistijger en mij bevestigd, omdat het abonnement in de vorige periode is aangepast is er nog een deel van die periode aangepast. Dat is de 3,79 op de factuur. Bij de verlenging is de KPN Compleet korting (5 euro) weggevallen. Dat heeft een effect op de verrekening van de vorige periode en de huidige periode. Ik heb die korting per vandaag weer kunnen activeren, daardoor mist er nog wel een periode. Ik heb daarvoor een handmatige vergoeding aangemaakt om de periode tussen het actief worden van de wijziging en nu ook recht te zetten.

Deze zal je op de komende factuur terugzien en vanaf die factuur is de KPN Compleet korting ook weer actief :slight_smile: