Skip to main content

Nog een keer proberen. Eind december 2019 twee mobiles vervangen door nieuwe. De ‘abonnementen’ dienden 100% gelijkt te zijn. In januari 2020 was dat niet het geval. Hierover geklaagd bij uw winkel in Bussum. Zou in februari 2020 in orde zijn. Blijkt nu niet het geval.

Onze eis is nu dat de ‘abonnementen’ in maart 2020 100% gelijk zijn. 

Wij vinden het erg vervelend dat zo’n eenvoudige vraag ons zoveel moeite kost om dit voor elkaar te krijgen.

Vriendelijke groet

J.I. van Ernst

 

Hoi @Janietjevane, bedankt voor je bericht en welkom op het Forum! Het is inmiddels al een paar dagen later dus misschien heb je al iemand gesproken hierover. Mocht dat niet het geval zijn kijk ik graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daar ook ter verificatie de laatste 3 cijfers van je iban kunnen vermelden in het vak “persoonlijke opmerkingen”?


Ik heb geprobeerd mijn “profiel” aan te  passen, maar ik begrijp er geen jota van. Is het nu zo moeilijk om Nederlandse termen te gebruiken? Wat moet ik” nu met “like”, “Quote” en “...”? Als het is bedoeld voor mijn oordeel over het antwoord………….. “Schandalig deze vraag te stellen”!

De prijs en types van de mobiele telefoons zijn ook 100% gelijk.

De drie laatste cijfers van mijn “bankrekeningnummer” zijn: ………..***. Als dit tenminste “iban” betekent.

Zelfs het woordenboek kent dit woord niet!

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor je het invullen van je profiel en je toelichting Jan. Iban is inderdaad een woord wat we gebruiken voor bankrekeningnummer. Ik heb ze uit je bericht gehaald en aan je profiel toegevoegd omdat dit privégegevens zijn.

​​​​​​Om je vraag te beantwoorden, ik zie dat jullie allebei het zelfde abonnement hebben met het zelfde maandbedrag. Deze laatste facturen hebben wat afgeweken omdat eerst de korting miste en deze op de factuur daarop weer verrekend zijn. Jullie volgende facturen zullen gewoon het afgesproken (zelfde) bedrag zijn.


Ik hoop dat je gelijk hebt. Wel merkwaardig dat KPN geen juist antwoord wist te geven tijdens het telefonische contact in december 2019 met de 'klantenservice’ en een maand later persoonlijk bij de winkel in Bussum. Ik moet nu wéér een maand wachten om te kunnen zien of de facturen van maart 2020 wel juiste gegevens bevatten en bovendien moet controleren of de facturen voor december '19, januari en februari'20 juist zijn verrekend. En dan ook nog begrijpen waarom dit alles heeft kunnen gebeuren.

Sorry dat ik een beetje cynisch ben, maar als je 84 bent zou je toch willen dat de ‘jongere generatie’ zo'n - naar mijn mening - eenvoudige vraag direct kunnen beantwoorden. Het maakt mij zeer wantrouwig!