Skip to main content
Beantwoord

Factuur/abonnementskosten te hoog

  • August 4, 2020
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Beste lezer,

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en zou daar 78 euro voor gaan betalen.

Nu heb ik mijn afrekening gekregen en ga nu 83,45 euro betalen.

Dit is niet afgesproken en wil dit ook niet gaan betalen.

Als dit mijn abonnement bedrag gaat worden dan overweeg ik een ander abonnement of ga naar een andere aanbieder.

Groet,

John van den Berge

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @John van den Berge, welkom. 

Is het de eerste factuur? Die kan wel eens een beetje afwijken. Zie daarvoor de website over de factuur. Anders wil ik ook nog wel eens meekijken naar de opbouw hoor. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer waar het om gaat. Naam van de contractant en postcode + huisnummer? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 13, 2020

Hoi @John van den Berge, welkom. 

Is het de eerste factuur? Die kan wel eens een beetje afwijken. Zie daarvoor de website over de factuur. Anders wil ik ook nog wel eens meekijken naar de opbouw hoor. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer waar het om gaat. Naam van de contractant en postcode + huisnummer? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 17, 2020

Ik ga er van uit dat het duidelijk is. Ik heb geen reactie meer gezien.Â