Skip to main content

Sinds een half jaar krijgen we de factuur van KPN niet meer als pdf-bestand bijgevoegd.

Al diverse telefoontjes gepleegd aan KPN met de vraag of de factuur voor onze 2e zaak 'n Ice2go

als PDF-bestand aan de mail toegevoegd kan worden, net als anders.

Na diverse toezeggingen dat dat in orde komt, is het resultaat 0!

Aangezien 'n Ice2go hetzelfde email-adres gebruikt als IJssalon 'n Ice, waar het pdf-bestand wel wordt toegevoegd, kan KPN het niet handelen om 2 pdf-bestanden op 1 email-adres te zetten.

Het woord moedeloos komt dan wel ter sprake.

Heb je je gegevens ingevuld in je forumprofiel? Dan kan de KPN moderator die hier nog komt je gegevens opzoeken, mits je abo’s onder KPN Consument / ZZP / Kleinzakelijk vallen.

En je kunt per abo de gegevens, en ook de facturren, inzien. Mits je voor elk abo een eigen KPN ID maakt. Het betr. abo kan je alleen koppelen als je verbinding hebt met de betreffende wifi. Dus op zaak 1 de ene koppelen onder 1 KPN ID en op zaak 2 de andere onder het andere KPN ID koppelen.
Daarná zijn ze gewoon toegankelijk v.a. elk adres/verbinding.

Het lijkt niet mogelijk te zijn om de facturen die onder deze pilot vallen weer toe te voegen onder de e-mail. Mijn moeder (81) vindt het ook heel lastig dat ze steeds naar haar KPN Account moet hiervoor. Die hele pilot mag wel geëindigd.


Hi, welkom op het forum. 

Het woord moedeloos komt dan wel ter sprake.

Snap ik. Gelukkig kan ik hier wel iets aan doen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Het lijkt niet mogelijk te zijn om de facturen die onder deze pilot vallen weer toe te voegen onder de e-mail. 

Stuur je me even een berichtje? 


Alex P schreef:

Het lijkt niet mogelijk te zijn om de facturen die onder deze pilot vallen weer toe te voegen onder de e-mail. 

Stuur je me even een berichtje? 

Bedoel je m.b.t. de facturen van mijn moeder? Bij mij staan gelukkig de pdf's wel in de e-mail.

 


Alex P schreef:

Het lijkt niet mogelijk te zijn om de facturen die onder deze pilot vallen weer toe te voegen onder de e-mail. 

Stuur je me even een berichtje? 

Bedoel je m.b.t. de facturen van mijn moeder? Bij mij staan gelukkig de pdf's wel in de e-mail.

 

Ja. 


@Alex_P 

je hebt een PB


@Alex_P

je hebt een PB

Jij ook.Â