Skip to main content

ik heb 4 keer en mobiel abonement maar heb me factuur betaald maar ben nog niet aangesloten wat en drama dat kpn zeg eerst heb ikmnog 14dagen en na 2dagen gooien ze je eraf en nu moet ik dan aansluitkosten betalen oplichters

neem wel aan dat ze dit gaan oplossen want ben echt woest 

Hallo @de schakel, welkom op het forum! Heb je de factuur betaald door middel van de iDeallink die we je via sms/e-mail hebben gestuurd? Zo ja, dan wordt je binnen 2 uur weer heraangesloten.  Tenzij je dit na 22:00 uur hebt gedaan, dan wordt het de volgende ochtend om 9:00. 

Als je op een andere manier, handmatig, de betaling hebt gedaan, dan kan het tot 5 werkdagen duren. Dit omdat we dan eerst de betaling op onze rekening moeten hebben voor we jou kunnen heraansluiten. Als je de iDeallink gebruikt die wij sturen, dan duurt het ook enige dagen voor we het geld hebben, maar dan weten we al wel dat het eraan komt. En kunnen we je dus ook sneller heraansluiten. 

Als je de iDeallink gebruikt hebt, en je bent nog niet heraangesloten, dan kun je het beste even bellen (0800-0402) zodat dit verder nagekeken kan worden. 


Gewoon via de link van de sms en dat was zaterdag rond 13.00uur nu is het maandagochtend 10.00uur en nog niet aangeslotenÂ