Skip to main content

Hallo,

 

Mijn abonnement is vorige maand ingegaan en was in afwachting van de factuur die maar niet kwam.

Nu zie ik in de app dat ik een factuur moet voldoen van 2 maanden, vorige maand en deze maand. Dit vind ik in deze onzekere tijd teveel om in keer te voldoen.

Kan ik een betalingstermijn aanvragen om het in 3 termijnen te voldoen?

 

Groet

Hallo @Chshp , als er een factuur aan komt krijg je daar altijd bericht van per e-mail, die moet je ook 2 keer hebben gehad.

Zie onderstaande link voor een betalingsregeling:

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0006.5


@JanD dank voor de reactie.

Ik heb geen berichtgeving gehad van de 1e en van de 2e ook niet. Het wordt nog verwerkt staat in mijnkpn

Verder zie ik alleen dat je een betaling kunt uitstellen en dat wil ik niet. Ik wil mijn factuur in 3 termijnen voldoen anders heb ik volgende maand dezelfde issue


Hallo @Chshp , dan kunjehet beste even bellen met KPN.

 


De eerste factuur is altijd over 2 maanden. De lopende maand waarin je instapt plus de komende maand. De lopende maand kan dus korter zijn en dus niet het volledige bedrag.
Na de eerste factuur zijn ze per maand.

Betalingsregeling:
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1


Mijn abonnement is vorige maand ingegaan en was in afwachting van de factuur die maar niet kwam.

Nu zie ik in de app dat ik een factuur moet voldoen van 2 maanden, vorige maand en deze maand. Dit vind ik in deze onzekere tijd teveel om in keer te voldoen.

Kan ik een betalingstermijn aanvragen om het in 3 termijnen te voldoen?

 

@Chshp Goedemorgen en welkom op het KPN Forum. Het spijt mij dat ik nu pas kan reageren maar het is helaas erg druk op het moment. Ben je er telefonisch nog uitgekomen? Zodra de factuur als open in onze systemen staat kun je inderdaad contact zoeken met onze Factuurservice voor een betaaltermijn in termijnen. Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag! 


Reageer