Skip to main content

Goedemiddag 

 

Graag zou ik willen weten waarom ik de factuur alleen van mezelf van inzien maar niet van mijn kind en partner terwijl ik hoofd afnemer ben .

 

Vriendelijk groet 

MW G

Hallo @Overzicht alle facturen , als je de diverse abo's van je partner en kind toevoegt aan je eigen MijnKPN moet dat gewoon lukken.

Voorbeeld:

Mijn vrouw heeft een mobiel abo op haar naam en een eigen MijnKPN, ik heb ook een mobiel abo op mijn eigen naam en zij heeft mijn mobiele abo toegevoegd aan haar MijnKPN en zij kan dus van beiden alles inzien etc.

Dus als jouw vrouw en kind een eigen MijnKPN hebben, de betreffende abo's daar loskoppelen en aan jouw MijnKPN toevoegen.

 


Hi @Overzicht alle facturen. Zoals Jan hierboven al goed aangeeft is dit wel gewoon mogelijk. Je kunt in MijnKPN de verschillende abonnementen koppelen. Als hun abonnementen ook gekoppeld worden, dan kun je ook alle facturen inzien. Ik hoor graag of het lukt.


We hebben niets meer van je gehoord @Overzicht alle facturen dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!