Skip to main content

factuur ontvangen met ab kosten van €32,50 maar op mijn contract heb ik een abonnement afgesloten voor € 27,50 pm. Vanwaar het verschil van €5,-

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @RudolfT ,

Het verschil zit in de korting die je kunt krijgen vanwege KPN-Hussel. In het contract staat de brutoprijs zonder korting. Je moet trouwens voor die korting nog wel zelf iets doen. Je kunt de korting van 5 Euro per maand vanwege KPN Hussel apart aanvragen;

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: KPN Hussel aanmelden

Heb je jouw internet en TV nog via Telfort lopen? Dan is er een andere aanmeldpagina: KPN Hussel Telfort aanmelden. Internet en TV blijft voorlopig nog Telfort. In de loop van dit jaar wordt dat ook overgezet naar KPN. De datum van deze overgang is nog niet bekend. 
 


heeft niets te maken met korting/hussel, gaat om ik teken voor een contract van € 27,50 pm waarom nu € 32,50 zonder enig kennisgeving


In het contract staat altijd de bruto prijs zonder korting. Want stel dat je ooit geen internet meer afneemt van KPN, dan vervalt de husselkorting. 


Als het bruto prijs is zonder korting dan zou het toch lager moeten zijn dan wat in het contract staat dus niet hoger?. Heb jij een nummer voor mij waar ik naar kan bellen.


0800-0402

 


Als het bruto prijs is zonder korting dan zou het toch lager moeten zijn dan wat in het contract staat dus niet hoger?. Heb jij een nummer voor mij waar ik naar kan bellen.

@RudolfT

Is het telefonisch opgelost? Of heb je nog verdere hulp nodig op het forum? Zou je dan je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 


Hah, @RudolfT. Leuk dat je meerdere diensten bij ons combineert, daarmee krijg je extra voordelen zoals Noordzee hierboven uitlegt. Je hoeft je alleen nog aan te melden voor kpn Hussel, of wanneer je een ouder mobiel en/of vast abonnement hebt voor KPN Compleet.

Tijdens de aanvraag van je abonnement informeren we je alvast dat wanneer je meerdere diensten combineert je extra voordelen krijgt, zoals 5,- korting. Dit is geen onderdeel van je abonnement, maar je blijft er wel van profiteren zolang je meerdere diensten van ons afneemt. Is de aanmelding gelukt? :) 

Heb je nog vragen, stel ze ons gerust. Of kijk voor de uitgebreide informatie op: kpn Hussel voorwaarden. 


Reageer