Skip to main content

Hoi, 

Vorige maand met jullie gebeld over mijn factuur die ineens zo hoog was.. toen werd mij verteld dat dat verrekend zou worden met deze maand. Met goede hoop heb ik de factuur gewoon betaald en maar geaccepteerd dat het met deze maand verrekend zou worden. Nou krijg ik dus net mijn factuur, niks veranderd. Probeer ik te bellen, werkt het contact nummer niet. Dus dan maar zo. Graag ontvang ik van jullie een reactie.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hey @Mvkol, welkom op het KPN forum. Heel onaangenaam dat de factuur van afgelopen maand hoger was dan verwacht. Wat raar dat je geen contact met ons krijgt, heb je on op: 0800 0402 gebeld? Je kunt ook met ons chatten. Je vindt alle contactmogelijkheden op: kpn.com/contact

Op KPN maandfactuur mobiel vind je veel informatie over je (eerste) factuur en hoe deze is opgebouwd.

Een verrekening (creditering) duurt 1 - 2 factuurperioden, afhankelijk wanneer deze voor je is aangemaakt. Waarover ontvang je precies een credit? 


Hey @Mvkol. Helaas is het hier al een tijdje stil. Ik neem aan dat je vragen zijn beantwoord en dat het allemaal goed is gegaan. Daarmee sluit ik je topic.

Toch nog vragen? Stel ze hier gerust. We helpen je dan graag verder :) 


Beste Nadia, 

Bedankt voor je feedback. Inmiddels enkele collega's telefonisch gesproken. Zij hebben mij verder kunnen helpen. 

Groeten,

M van kol


Hey @Mvkol, fijn om te lezen dat het goed is gekomen na contact met mijn collega's. Dank voor je bericht :) 


Reageer