Skip to main content

Bij mijn producten staan wel de meeste facturen, ook het bedrag van januari maar bij januari ontbreekt de factuur. Er staat: 

{"message":"UNAUTHORIZED_REQUEST","errors"::],"key":null,"code":"UNAUTHORIZED_REQUEST","error_code":""}

Hoe kan ik die factuur verkrijgen? Alvast bedankt

Hoi @genius! Bedoel je de factuur van januari 2020? De factuur van 2021 wordt pas 1 januari gemaakt en vrijgegeven op jouw de factuurdatum. 

*EDIT: correctie jaartallen


Beste Lisa,

de maand Januari 2020 is nu een jaar geleden, en die factuur is natuurlijk allang betaald. Dus die factuur heb ik nodig voor de boekhouding van 2020. Kunt u aangeven waar ik de factuur kan vinden? 

Vriendelijke groet, 

Guusje Neijens

 


Haha, ik was even met de jaren in de war:sweat_smile: . Kun je je abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan stuur ik 'm op! Graag ontvang ik: Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het IBAN nummer. He IBAN nr. mag je invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’.  
Hoor graag van je:blush:


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Hi,

 

Ik ontvang graag de factuur januari 2020. Deze is niet meer in mijn KPN.

Ik lees dat u dan gegevens wilt ontvangen van ons (in forum)?

 

Groet,

Astrid

 


Hallo @AZWK! Ik heb de factuur van januari 2020 naar je toegestuurd via de mail. Check dit even. Super dat je meteen je gegevens hebt ingevuld. Kon meteen voor je aan de slag:wink:


Hoi lisa ik heb een aantal facturen nodig van meerder maanden van begin 2020 zowel voor mijn mobiel als de internet thuis. Zou je mij daarmee kunnen helpen aub?


Jahoor. Ik kan ze per 5 stuks toesturen via de e-mail. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. FYI: Alle vakjes waar privé bij staat zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators:blush:


Hoi Lisa,

 

Heb zoveel mogenlijk ingevuld. Weet alleen me klantnummer niet.

Telfort factuur 09-01-2020
KPN factuur 16-01-2020
KPN factuur 17-02-2020
Telfort Factuur 09-02-2020
Telfort Factuur 09-03-2020
KPN Factuur 16-03-2020

 

Deze facturen heb ik nodig aub.


Done! Check je mailbox:blush:


Sorry voor de late reactie, dank je vriendelijk!


Hoi Lisa, ik heb factuur ********** dd. 18-12-2020 nodig, kan hem nergens vinden!

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Oké @R.J. Ploeg! Dat  kunnen we regelen. Hier heb ik wel je gegevens voor nodig:blush:

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. FYI: Alle vakjes waar privé bij staat zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators:blush: