Skip to main content
Beantwoord

Factuur Kids SIM niet in MijnKPN

  • May 16, 2020
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

MarkPay
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Waar kan ik de factuur vinden  van de kid SIM abonnementen in mijn KPN?

 

Beste antwoord door Natasja

Dag @MarkPay. Van harte welkom hier. Heb je het 06-nummer gekoppeld aan MijnKPN? Als je dit al gedaan hebt, zou je de facturen moeten kunnen inzien! Bij de app ga je rechtsboven dan naar het juiste 06-nummer, in de webversie kies je na het inloggen het 06-nummer waar je de facturen van wilt inzien. 

Als je het 06-nummer nog niet hebt gekoppeld, dan dien je dit eerst te doen. Wanneer je inlogt op de web versie van MijnKPN zie je direct een optie: product koppelen. Hier kies je dan voor Mobiel en vul je het 06-nummer in. Dit 06-nummer krijgt dan een verificatiecode per SMS, die code voer je in op de website. Daarna is het 06-nummer en abonnement gekoppeld, en kan je zowel de facturen als het verbruik inzien en dingen wijzigen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 20, 2020

Dag @MarkPay. Van harte welkom hier. Heb je het 06-nummer gekoppeld aan MijnKPN? Als je dit al gedaan hebt, zou je de facturen moeten kunnen inzien! Bij de app ga je rechtsboven dan naar het juiste 06-nummer, in de webversie kies je na het inloggen het 06-nummer waar je de facturen van wilt inzien. 

Als je het 06-nummer nog niet hebt gekoppeld, dan dien je dit eerst te doen. Wanneer je inlogt op de web versie van MijnKPN zie je direct een optie: product koppelen. Hier kies je dan voor Mobiel en vul je het 06-nummer in. Dit 06-nummer krijgt dan een verificatiecode per SMS, die code voer je in op de website. Daarna is het 06-nummer en abonnement gekoppeld, en kan je zowel de facturen als het verbruik inzien en dingen wijzigen. 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • May 23, 2020

Hallo @MarkPay. Ik heb geen reactie meer van je gezien, maar zie dat je wel mijn bericht hebt geliked. Ik ga er daarom van uit dat het is gelukt. :thumbsup_tone2: Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.