Skip to main content
Ik heb met een medewerker afgesproken dat ik voor 20 MB 24.00 euro moest betalen

Maar nu zie ik dat ik 26,43 moet betalen

Dat klopt dus niet wat wordt hieraan gedaan

Met vriendelijke groet

leanneke57
Hoi Leanneke, welkom op het forum! Ik begrijp hieruit dat je buiten bundel verbruik hebt gehad? Dat heeft in principe gewoon een vaste prijs per MB. Daar zal de €26,43 vandaan komen. Echter, als jij een afspraak hebt dat je een ander bedrag betaalt, dan moet dit natuurlijk ook zo gebeuren. Vul dan ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit verder voor je na.
Wij zijn niet buiten onze bundel gegaan heb net meer data aangevraagd

Het factuurbedrag klopt niet
Dank je, Leanneke! Ik begrijp het nu. Ik dacht dat je bedoelde dat je €26,43 aan extra kosten had en daarvoor een afspraak had gemaakt. Maar je bedoelde dat je maandelijkse abonnementskosten €24 euro zouden moeten zijn en dat dan niet duidelijk is waar die extra €2,43 vandaan komt.



Ik ben er dan ook gelijk voor je ingedoken en ik zie dat jij je abonnement verhoogd hebt zoals je ook aangeeft. Je had een Basis abonnement van €20,28. Met Compleetkorting er dan ook nog af betaalde je daar in de praktijk €15,28 voor. Per 1 september is het abonnement aangepast naar Zorgeloos Standaard zodat je inderdaad meer data hebt. Deze kost alleen €31,43, waardoor je, na de Compleetkorting uitkomt op €26,43. Dit bedrag klopt.



Waar komt die €24 vandaan? Heb je dat ergens zien staan, of is je dat verteld?
Dank je wel voor je reactie

Dat is ons telefonische verteld maar ik snap het verhaal

Het is geen groot bedrag maar we hebben met z,n tweeën het verhoogd en

Dan wordt het wel 2 x 2,43

En daar schrik je even van

Met vriendelijke groet

leanneke
Kan ik me voorstellen, Leanneke. Ik vermoed dat de collega aan de telefoon dan net even het bedrag verkeerd gelezen heeft en het dan ook op die manier incorrect bij jou terecht is gekomen. Sorry daarvoor!