Skip to main content

Graag zou ik een correcte factuur willen ontvangen van de afgelopen periode . Ik moet namelijk veel bij betalen voor buiten bundel bellen, terwijl ik dit in jaren niet heb gehad. (Ik haat bellen namelijk). In de bijlage van de factuur die ik per mail ontvangen heb, staat amper iets behalve een paar dagen. Daaronder staat 0,00 terwijl ik 18 euro nog wat moet bijbetalen bovenop het abonnement. Dit heb ik bij Telfort nooit gehad. 

 

Groetjes, 

 

Esther 

Hallo @Esther 72 , die € 18,- kun je ook gespecificeerd terug vinden op de factuur.

 


Ik heb het probleem gevonden. Het gaat niet om het bellen, het gaat om een of andere sms dienst. Ik dacht gratis kentekencheck te doen via de RDW, maar blijkbaar is dat niet gratis…

Dus moet mijn excuses aanbieden aan KPN,  lag niet aan de factuur of verkeerd belverbruik o.i.d. Ik had waarschijnlijk beter moeten lezen voordat ik per sms kentekencheck ging doen. 


Hoi Esther, welkom op het forum. 

Fijn dat je de oorzaak hebt gevonden, minder fijn dat het een onaangename verrassing is. Je weet me hier te vinden mocht dit nog nodig zijn in de toekomst. 

Â