Skip to main content

Heb in november een abbo afgenomen KPN mobiel, bestelnummer SISH4**** en staat 16,50 per maand.

Maar word nu al paar maanden 19 afgehaald, kunnen jullie dit aanpassen + teruggave geld.

En kan ik mobiel ook via een andere rekening betalen, zoja hoe stel ik dit in?

*Admin: gegevens verplaatst i.v.m. privacy

Moet je even bellen met KPN, dan kunnen ze met u meekijken. Dit kan via 0800 0402


Hebt toch mij gegevens die aan bestelnummer hangen, kan je het toch zien ipv in wachtrij van een 0800 nummer, meer dingen te doen


@Maurice85 is een gewone KPN klant, net als u en ik. Een KPN medewerker reageert hier ook, maar dat kan een paar sagen duren.

U kunt wel al vast uw profiel invullen.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hallo @BasEHV ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Als het goed is, wordt het dan met terugwerkende kracht verrekend. 

Wat betreft de incasso: 

Als je je bankrekeningnummer wilt wijzigen met de contracthouder als rekeninghouder moet het lukken in MijnKPN


Toppie, bedankt voor het uitgebreide antwoord, als het goed is alles gelukt :)