Skip to main content

Hoi ik heb een vraag over mij factuur en contract over iPhone 12

ik heb 1 geen toestel kosten  op mij contract staan wat ik raar vind want moet er altijd opstaan  ? En 2 ik heb eenmalig al betaald 48 euro aan de deur en nu zeg de volgende factuur dat ik 33 euro weer eenmalig moet betalen waarbij ook abonnement kosten niet kloppen van 63.50 euro dat moet 57.50 zijn maar mij toestelkosten moeten in mij contract officieel staan er staat alleen 27.50 op dus mij lijk dan dat ik mij toestel kosten niet hoef te betalen namelijk want het staat niet in mij contract of zit het anders

Hallo @Anthony100, welkom op ons forum! Is jouw nieuwe abonnement al wel in gegaan? Bovendien is de eerste factuur na een verlenging altijd een beetje anders. Mocht je graag willen dat ik even met je mee kijk, dan doe ik dat natuurlijk graag. Ik kan dan ook iets meer inhoudelijk reageren. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik jouw abonnement en factuur erbij pakken.