Skip to main content
Beantwoord

Factuur KPN mobiel abonnement komt niet overeen met de afschrijving

  • February 26, 2020
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

advdmeerendonk
Nieuwkomer

Mijn eerste kpn factuur is 41,87 euro. Er wordt echter 43,85 afgeschreven. vanwaar de verschillen?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @advdmeerendonk, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik kijk graag waar deze verschillen vandaan komen! Het kan te maken hebben met de overgang, maar hier zouden geen extra kosten vandaan moeten komen. Het kan gaan om een typefout of iets anders, maar dat kan ik op dit moment nog niet zeggen. Ik zoek het graag voor je uit! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer (+ evt. 06-nummer)? Dan kan ik de systemen induiken en hopelijk voor meer duidelijkheid zorgen. 

Laat je even weten wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • February 26, 2020

Hallo @advdmeerendonk , pak de betreffende factuur er eens bij en vergelijk de abo-gegevens met de abo-gegevens die op de afschrijving staan.

Ben je niet toevallig een Telfort-klant?

 

 


advdmeerendonk
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 26, 2020

ja.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 28, 2020

Goedemorgen @advdmeerendonk, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik kijk graag waar deze verschillen vandaan komen! Het kan te maken hebben met de overgang, maar hier zouden geen extra kosten vandaan moeten komen. Het kan gaan om een typefout of iets anders, maar dat kan ik op dit moment nog niet zeggen. Ik zoek het graag voor je uit! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer (+ evt. 06-nummer)? Dan kan ik de systemen induiken en hopelijk voor meer duidelijkheid zorgen. 

Laat je even weten wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 3, 2020

@advdmeerendonk, ik heb geen reactie meer gehad en zie ook geen ingevuld Forum profiel helaas. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?