Skip to main content

Beste forum

 

op mijn koopcontract heb ik een husselmobiel korting van 2,50 

deze staan niet op de nieuwe factuur, dus de prijs is 20 ipv 17,50 euro.

Daarnaast staat op de nieuwe koopfactuur opeens ook een thuiskopieheffing van 5,69 dat staat niet op de oorspronkelijke factuur  van 1 januari 2021 bestelnummer 21010189560885

graag betaling volgens oorspronkelijke afspraken

 

mvg rolien jimmink

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Rolienjimmink welkom op het forum!

Hussel korting op je mobiel krijg je als je ook vaste diensten van ons afneemt. Als je je profiel zou willen invullen met de benodigde gegevens kan ik je account erbij pakken en uitzoeken wat er aan de hand is met de korting.

Over de thuiskopieheffing, De thuiskopieheffing of thuiskopievergoeding is een wettelijk vastgelegde heffing op gegevensdragers (zoals cd's/dvd's, harde schijven en elektronica zoals mobiele telefoons) die aan auteursrechthebbenden ten goede komt om thuiskopieën  te compenseren. Deze heffing is in 2003 in Nederland in het leven geroepen. Graag wil ik je hiervoor verwijzen naar dit artikel van de overheid met hierin een verdere uitleg van de thuiskopieheffing:

Thuiskopieheffing

Laat je nog even weten zodra je je profiel hebt ingevuld?


Beste Nico,

 

Dank voor je reactie.  Ik heb inderdaad meerdere vaste diensten lopen (bijv. internet abonnement).             Ik weet niet waar ik mijn profiel moet invullen.

Op de oorspronkelijke factuur 21010189560885, staat al een bedrag  van 8,89 thuiskopie heffing.               Dus het lijkt me dat ik die thuiskopieheffing niet 2 x hoef te betalen.

 

Met vriendelijke groet  Rolien Pleiter


Je kunt HIER je profiel invullen. Ik kijk graag met je mee!