Skip to main content
Beantwoord

Factuur mobiel valt hoger uit dan is afgesproken

  • January 3, 2020
  • 7 reacties
  • 200 keer bekeken

Crisjes
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Vandaag mijn factuur binnen gekregen van mobiele abonnement blijkt €40,- te zijn. 
online heb ik alles afgesloten en kwam ik uit op €37,50 per maand. 
dus ik bellen met kpn en daar werd ik gewezen op mijn contract waar een ander bedrag in staat. 
persoonlijk vind ik dat Kpn een misleidende website heeft en de mensen op deze manier voor de gek houd. 
vandaag nog 1x alle gegevens ingevoerd en ook daar kwam ik weer uit op €37,50. 
Hieruit leid ik dat het contract wat opgesteld is fout is en natuurlijk ook mijn fout dat ik het niet nagelezen heb. 
Kpn wil hieraan niet meewerken om dit aan te passen terwijl we al jaren lang klant zijn bij kpn. 
Al met al voel ik mij genaaid door kpn met mijn 2 mobiele abonnementen. 
Dit scheelt mij toch €5,- per maand. 
Hoor hier graag een reactie op. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel Chris, jij komt nog goedkoper uit dan wat er nu op de site staat. Jij was nog niet aangemeld voor de Husselkorting van € 5.-. Zou je mij ook een privébericht willen sturen met het nummer van je vrouw? Dan kan ik daar ook naar kijken. :) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 4, 2020

Hoi Crisjes, welkom op het forum. 

Als ik het goed begrijp zie jij op onze site andere bedragen staan dat op je bevstiging voor hetzelfde pakket. Dit vind ook vreemd. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Crisjes
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2020

Hoi Alex

Ik heb mijn profiel even verder aangevuld zoals gevraagd. 
Hoor graag van jou iets meer. 
zoals je kunt zien op de site kost mijn abonnement €37,50 per maand met 5 gb internet als ik €240,- zelf bijleg op een telefoon.

Volgens mijn contract en factuur is het ineens €40,50 geworden. 
Ik heb samen met mijn vrouw 2 dezelfde abonnementen afgesloten en ook zij moet ineens €40,50 gaan betalen. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2020

Dankjewel Chris, jij komt nog goedkoper uit dan wat er nu op de site staat. Jij was nog niet aangemeld voor de Husselkorting van € 5.-. Zou je mij ook een privébericht willen sturen met het nummer van je vrouw? Dan kan ik daar ook naar kijken. :) 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 4, 2020

Dankjewel voor het nummer. De verlenging van dit nummer staat ingepland op 19 januari, dan zal het nieuwe pakket ingaan en zo te zien staat alles goed. Ik verwacht hierin geen problemen. Mocht het toch zo zijn, laat het me even weten. 


Crisjes
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2020

Hoi Alex

In de kpn app op haar telefoon staat ook gewoon de rekening van €40,50 dus ik denk dat er ergens iets fout gaat dan. 
Hoor graag van jou. 
Groeten

Cris 

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 5, 2020

Nee, dat klopt. Dat is het abonnement. Daar gaat namelijk nog de korting van € 5.- af omdat jullie ook internet thuis van ons hebben zodra de verlenging ingaat. :)


Crisjes
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 20, 2020

Hoi Alex_P

ik heb jou een pb gestuurd maar tot op heden niks vernomen 

grt

Cris