Skip to main content

Via MijnKPN kan ik niet de factuur opvragen van het toestel dat ik bij het abonnement ‘kreeg’. Kan iemand die mij sturen of moet ik echt naar de KPN-winkel?

Nee, je kunt de aankoopbon ook op andere manieren opvragen. 

Bellen met 0800 -0402 is het snelste. Zorg dan dat je alle gegevens over het toestel en de aankoopdatum bij de hand hebt. 

Je kunt ook hier op het forum geholpen worden. Vul dan jouw volledige Forum profiel met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, telefoonnummer en zet de aankoopdatum in het veld opmerkingen. 

 

 


Ik had het aan klantenservice gevraagd. Volgens hun hadden ze die factuur niet en moest ik naar de winkel (wat ik me niet kon voorstellen). Wellicht dat je het gesprek terug kan vinden in hun aantekeningen.

Ik heb het profiel aangevuld. Bedankt alvast!


Er komt hier vanzelf een moderator langs, die kan jou verder helpen. 

Overigens zouden alle details ook in je contract moeten staan, zou je dat eens willen nakijken?

 


Goedemiddag @Bakery, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Afhankelijk van hoelang het geleden is dat je dat toestel hebt ontvangen, kan ik het opvragen of een vervangend aankoopbewijs maken. Alleen van losse aankopen staat dit niet bij ons in het systeem, en dien je bij de winkel waar je hem hebt aangeschaft aan te kloppen. Als het goed is heb je hem dan wel meegekregen toen je hem hebt gekocht!

De reden dat ik dit zeg is omdat ik bij je nieuwe abonnement, dat sinds 10-02-2019 actief is, geen toestel bij inbegrepen zit zoals ik het zie (op basis van je naam en adres heb ik gekeken, mobiel nummer dat eindigt op 12). Hier kan ik dus geen aankoopbewijs voor maken.. Gaat het om een ander 06-nummer, dan hoor ik het graag! 
 


@Bakery ik heb, ook via privéberichten, geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog verder bij helpen?


Ik heb de koper van mijn toestel om het IMEInr gevraagd, maar nog niet ontvangen. Als je binnen een week niks hoort, mag dit topic dicht. 


@Bakery, oke dat had ik niet begrepen! Is helemaal goed. Maar je mag altijd terugkomen hoor, ook in dit topic! :blush: