Skip to main content
Beantwoord

Factuur Mobile kosten Payinfo

• January 15, 2020
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Op factuur 1125486893 zie ik 0,99c kosten met daarnaast zie payinfo.  Als ik payinfo check krijg ik melding geen transacties afgelopen 3 maanden.  Ik wil weten waarvoor is de 99c?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @friesche, als je op de verbruiksspecificatie kijkt, zie je naar welk nummer er is gesmst en op welke dag en tijdstip. Ik hoop dat het daar duidelijker van wordt :slight_smile: 

In verband met privacywetgeving kunnen en mogen providers niet inzien voor welke aankopen/diensten er iets in rekening wordt gebracht dus ik kan het niet voor je uitzoeken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2020

Hi @friesche, als je op de verbruiksspecificatie kijkt, zie je naar welk nummer er is gesmst en op welke dag en tijdstip. Ik hoop dat het daar duidelijker van wordt :slight_smile: 

In verband met privacywetgeving kunnen en mogen providers niet inzien voor welke aankopen/diensten er iets in rekening wordt gebracht dus ik kan het niet voor je uitzoeken!

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 16, 2020

Goede avond..beste friesche als IK u was met spoed u afmelden  BIJ payinfo.anders gaat het u veel geld kosten dat HEB IK ook in verleden gehad  veel sterkte en  succes 🤔

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 20, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord @friesche  dus ga ik hoop dat je er inmiddels achter bent gekomen waar de €0,99 aanbesteed is:slight_smile: