Skip to main content
Beantwoord

Factuur na opzegging

  • September 4, 2020
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Hoi! Ik ben per 1 september overgestapt naar een andere provider. Gisteren ontving ik echter wel een factuur, waar abonnementskosten op staan van 1-9 tot 30-9. Waarom betaal ik nog een maand voor een abonnement dat ik heb afgesloten? Ik hoor graag van u! Bedankt!

Groetjes, Charlotte.

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @juflotje, welkom op het forum! Ben je overgestapt met overstapservice? Zou je jouw forumprofiel willen invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik dit voor je na. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 8, 2020

Hoi @juflotje, welkom op het forum! Ben je overgestapt met overstapservice? Zou je jouw forumprofiel willen invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik dit voor je na.Â