Skip to main content

Aangezien ik de mail naar jullie al klaar heb staan maar jullie kennelijk geen mailadres hebben, bij deze (telefoon hang je ook een kwartier in de wacht: ik heb wel wat beters te doen!!!):

Zie bestelnummer ***: abonnement afgesloten voor netto €22,50 per maand (na aftrek van €5 korting). Nu factureren jullie netto €27,50 (na aftrek van €5 korting). Zie factuur *** d.d. 12-08-2020. Graag factuur in orde maken en er voor zorgen dat de automatisch incasso wel correct verloopt. Ik vind dit erg slordig: meer factureren dan overeengekomen. En dan kan ik hiervoor een kwartier in de wacht gaan hangen?!?! Leuk: 24 uur per dag bereikbaar, maar een kwartier naar een muziekje moeten luisteren noem ik : NIET bereikbaar!!! Wat is dit voor service??? Kost mij een half uur op mijn vrije zondag omdat jullie niet gewoon een factuur conform afspraak kunnen maken. WAARDELOOS. Dus graag z.s.m. in orde maken.

 

Admin: nummers verborgen i.v.m. privacy

Dat is inderdaad een vervelende situatie @Hans Michielsen . Hopelijk ben je wel bekend met het concept van een klantenservice; dat je niet meteen iemand aan de lijn krijgt, is niet zo gek denk ik. Veel meer mensen blijven dit jaar thuis en gaan niet op vakantie. Ik kan me voorstellen dat de KPN medewerkers wel vakantie hebben waardoor het wat drukker dan normaal is. Bovendien is het een gratis telefoonnummer dus je "WAARDELOOS' vind ik wel een beetje een dooddoener 😉 Mijn advies zou zijn om je profiel in te vullen zodat een moderator dit op kan pakken en hier verder naar kan kijken. 


E-mail is ook gratis, maar een e-mailadres hebben zet kennelijk niet?!?!? En dan hoef ik geen half uur in de wacht te hangen. Wat snap jij hier niet aan??? Ik had mijn mail met alle info al klaar staan. Dus vandaar: zeker waardeloos. Hoezo kan ik niet rechtstreeks mailen, maar moet ik dit op een openbaar forum zetten waar Jan en alleman op kan (en dus kennelijk ook gaat) reageren??? Dat is pas zinloos. Ik ga er zeker vanuit dat een moderator dit oppakt, anders slaat deze manier van werken via een forum al helemaal nergens op!!! Gewoon een e-mailadres vermelden op de website, dan loop ik niet te kloten als een KPN-medewerken (of -systeem) een fout maakt!!!! Mij een beetje meer lopen te factureren dan wat ik besteld heb. En dan allemaal mafkezen die hier op dit forum nog eens zwaar nutteloos gaan reageren. GET A LIFE!!! En KPN: stuur me de correcte factuur en zorg dat de automatische incasso wel correct is. Ik ga hier helemaal niet op een forum nog eens allerlei info in lopen vullen!! Leg de genoemde factuur maar naast de genoemde orderbevestiging. Dan zie je vanzelf dat dit niet overeenkomt.


Welk abonnement hebt u gekozen? Om hulp te krijgen, kunt u wat specifieker zijn. Dit puur om zeker te zijn van wat u hebt besteld. Welk abonnement wordt gefactureerd, welk abonnement is besteld?

 

U hebt ook de mogelijkheid om een Chat te starten. Mijn ervaring is dat zij daar heel snel zijn (en telefonisch overigens ook). Dit is een klant-helpt-klantforum en moderators monitoren wel, en antwoorden waar nodig - het is echter het snelst om te bellen of te chatten. JuanNegro had al aangeraden om in ieder geval uw profiel in te vullen indien u heel veel haast hebt maar niet een kwartier (in mijn ervaring 5 minuten) kunt wachten.

 

EDIT: U kunt hier: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/zelf-oplossen/mobiel/factuur-en-betalen.htm vragen om teruggebeld te worden door KPN. Wellicht dat dit/chatten helpt.

 

EDIT 2: In dit topic: https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/factuur-is-5-hoger-505502 is wellicht ook een andere relevante oplossing aangeboden: heeft u uzelf al aangemeld voor de Husselkorting via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm?


Met zo'n dwingende toon gaat het alleen maar langer duren ben ik bang. Sorry trouwens Hans, ik wist niet dat je zo'n kort lontje had. Het was goedbedoeld maar ik zie dat je het niet zo goed opvat. Kalm aan verder, het is zondag.