Skip to main content
Is het nieuwe maand bedrag inclusief btw
Bij een consumenten product is het (totaal)bedrag op de factuur incl. BTW
Ik ben half jaar klant met aanbieding en er stast in mn factuur steeds btw berekend. 21%
Ja dat klopt, dat is het btw tarief. Maar wat is de vraag?
Er werd gezegd dat aanbieding 39 euro was maar er kwam nog 21 % btw bij. En dat wist ik niet
Dat is apart, consumenten aanbiedingen zijn normaal gesproken incl. btw.

Als mede KPN-klant kan ik hier niets mee, maar een KPN moderator zal hier later ook reageren.

(afh. van drukte, reactie binnen 1-2 dagen)
Dank je. Ik kreeg vandaag nw factuur zonder korting en er klopte meer niet.

Ik hoop dat t goed komt. Is meestal in nadeel van consument. Moet goed opletten elke keer weer.

Groeten
Hoi, ClazinaK.



Vul je vast je adres en abonnement-gegevens in op je forumprofiel. Dan kan de moderator die hier komt direct je gegevens opzoeken. Dat helpt dan een stuk sneller.

Die gegevens in het profiel zijn alleen te zien voor jouw en de moderators. Niet openbaar dus.

(niet vergeten onderaan pagina 'sla wijzigingen op' aan te klikken)
Hi Clazina, welkom op het forum.



Ik moet eerlijk bekennen dat het mij niet duidelijk is wat er precies aan de hand is. Op je factuur wordt inderdaad de BTW weergegeven, dit komt niet bovenop je afgesproken prijs.



Dank je. Ik kreeg vandaag nw factuur zonder korting en er klopte meer niet.

Ik hoop dat t goed komt. Is meestal in nadeel van consument. Moet goed opletten elke keer weer.




Zou je dit willen toelichten? Wat klopt er niet precies?



Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken vanaf hier.



Ik hoor graag van je.
Dank je wel.

Ik heb afgelopen week KPN gebeld.

Alles bekeken en ik krijg nog reactie.

Er klopt e.e.a. inderdaad niet.

Ik hou je op de hoogte.

Groetjes
Fijn, laat het ons weten hier. 🙂
ja. Doe ik 😦
Na lange periode is mij beloofd en ben ik teruggebeld dat de factuur ge wijzigd wordt.

Bedrag was incl. Btw. Maar ten onrechte 6 x 9.99 Fox Sports berekend.

Wordt gecrediteerd.



Maar helaas vandaag is het bedrag van Fox Sport extra berekend. Dus 59.94 BETALEN.



Weer gebeld naar kpn.

Systeem werkte niet, maar genoteerd en bedrag wordt VOLGENDE verrekend.



Dus helaas, nog een maand wachten op juiste factuur.



Je hoort over een maand of het in orde is.



Groet Clazinak
Laat het me weten. Ik kan dit ook voor je nakijken voor de zekerheid. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik heb profel aangevuld.

Hopelijk goed gedaan.

Groet Clazinak
Dankjewel. Ik zie dat dat in behandeling was, ik heb het nu zelf doorgezet. Zag dat iemand dit per ongeluk juist in rekening heeft gebracht in plaats van in mindering. Ik heb het nu zelf opgepakt en goed ingevoerd, met een beetje geluk hoef je daar ook niet 1 maand op te wachten. 🙂
Hoi Alex



Dank je wel hoor !!



Je hoort het 😉



Clazinak
Hoi Alex



Vandaag op mn rekening 120 euro teruggestort.

Super bedankt voor jouw moeite.



Vriendelijke groetjes

Clazinak
Hoi Alex



Vandaag op mn rekening 120 euro teruggestort.

Super bedankt voor jouw moeite.



Vriendelijke groetjes

Clazinak




Super! Graag gedaan uiteraard. 🙂