Skip to main content

Ik heb ca. 1 maand geleden telefonisch gesproken met KPN. Uitkomst was onder meer dat ik op de eerst volgende factuur voor de telefoon van mijn zoon 10 euro korting kreeg. Nu heb ik de nieuwe factuur ontvangen maar deze is juist 10 euro hoger. Dus ik betaal 20 euro meer. Hoe krijg ik dit meest gemakkelijk aangepast?

Welkom op het forum @MTilburg!

Wat gek zeg dat er juist 10 euro extra in rekening is gebracht, hier lijkt iets niet helemaal goed te zijn gegaan :thinking: Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


Hoi Maja, 

Dank je voor je reactie! Ik heb de gegevens ingevuld in mijn profiel.


Oei, de vergoeding van €10,- is per ongeluk extra in rekening gebracht in plaats van in mindering gebracht op deze factuur, dat klopt natuurlijk van geen kant! Wij staan nu voor €20,- bij je in het krijt, ik ga er voor zorgen dat je deze vergoed gaat krijgen via de volgende factuur (en nu echt :wink:)


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :relaxed:


Volgens mij is het hiermee helemaal goed. Dank je wel voor je inspanning en moeite!


Ok top, graag gedaan hoor!