Skip to main content

Ik kan op de app niet in mijn facturen

Welkom bij ons op het forum @Aj2019. Wat gebeurt er precies als je naar de facturen wilt gaan? Zie je ze helemaal niet staan, kan je ze niet openen of gebeurt er iets anders? Om met je mee te kunnen denken heb ik wat meer informatie nodig, kan je er meer over vertellen?


Hi Jasper,

Als ik op de factuur druk dan word ik uit de kpn app gegooid en dat gebeurt ieder keer weer hetzelfde. 

 


De app sluit zichzelf helemaal af? Dat is niet wat die hoort te doen. Op wat voor apparaat gebruik je de app en welke versie van het OS staat daarop? Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd om te kijken of dat verschil uitmaakt? Ik ben ook benieuwd of je de facturen wel kunt openen als je ze via de MijnKPN website probeert te bekijken.


Ook ik heb problemen met facturen bekijken van mijn mobiele nummer in mijnKPN via de website. In de app worden ze wel geladen. 

Ik krijg continu de melding ‘facturen kunnen niet worden geladen'. Zie ook screenshot:

 

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Aj2019, is het nu gelukt om de facturen te openen?

 

@iwan.h, jij ervaart zo te zien iets anders dan Aj2019. Jij kunt de facturen juist wel in de app openen en niet op de site. Precies het tegenovergesteld. Heb je dit in verschillende browsers en ook als je de cookies verwijderd hebt?