Skip to main content
Geachte heer/mevrouw,



Ik ben op zoek naar de factuur van mijn mobiele abonnement. Het gaat om de factuur met betalingsdatum 16 januari 2018. Deze kan ik niet meer via mijnKPN opvragen, kan ik hier alsnog een kopie van ontvangen?



Alvast bedankt,

Willem
Goedemorgen @willems2381, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Facturen langer dan een jaar geleden zijn inderdaad in MijnKPN niet terug te zien. Het kan zijn dat je hem destijds nog gemaild hebt gekregen. Maar, mailtjes raken kwijt dat begrijp ik maar al te goed! Ik zag dat je jouw profiel al had aangevuld met het klantnummer voor het mobiele nummer, dus ik heb de factuur van januari 2018 direct even toegestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Laat je weten of je hem hebt ontvangen en of dit de factuur is die je zocht? 😉
Hallo Susan,



Dank je voor het versturen van de betreffende factuur, ik had hem helaas ook niet meer in mijn e-mail zitten. Uiteindelijk heb ik 10 mails van het systeem ontvangen en jou aparte mail met de factuur. Dit was ook de juiste factuur die ik zocht. 😀
@willems2381, oh oeps hahaha! Ik heb aardig vaak op het knopje gedrukt inderdaad, omdat hij niet deed wat ik wou. Maar dat deed ie dus, achteraf gezien, wel! 🤣



In ieder geval, je hebt hem ontvangen! Bedankt voor je terugkoppeling 😁

Reageer