Skip to main content
Beantwoord

factuur per mail ontvangen

• April 13, 2020
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Beste KPN,

Graag wil ik mijn facturen per mail blijven ontvangen, zoals Telfort dat ook deed. Hartelijk dank

Beste antwoord door Erik van KPN

Dank je, Barbara. Ik heb hier gekeken en ik zie dat factuur per e-mail aanstaat. Het wordt gestuurd naar het mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt. De laatste is gestuurd  rond 23 maart. Wil je in je e-mail controleren of je die hebt ontvangen? Wellicht zit het in de spambak.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • April 13, 2020

Hoi @BarbaravanM, welkom op het forum! Wil je jouw forumprofiel invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan controleer ik voor je of facturen per mail aanstaat, en pas het aan als dat niet zo is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 13, 2020

Erik, dank! En ja mijn profiel aangepast (met adres, klantnr etc). Hopelijk kun je de facturen per mail aanzetten.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 14, 2020

Dank je, Barbara. Ik heb hier gekeken en ik zie dat factuur per e-mail aanstaat. Het wordt gestuurd naar het mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt. De laatste is gestuurd  rond 23 maart. Wil je in je e-mail controleren of je die hebt ontvangen? Wellicht zit het in de spambak.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 16, 2020

Dank Erik, die heb ik inmiddels gevonden. En fijn dat alles goed staat.