Skip to main content
Ik zou graag mij factuur per post uit willen zetten omdat ik het ook per mail krijg



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedemiddag @Frankvd, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Het is natuurlijk mogelijk om je factuur per post stop te zetten, aangezien je er ook extra voor moet betalen. Het kan trouwens niet op het moment dat je gebruik maakt van betalen via acceptgiro, dat komt namelijk sowieso per post.



Betaal je gewoon via automatische incasso, dan kan ik het voor je aanpassen. Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Ter verificatie ontvang ik ook graag de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is. Dit alles kan je toevoegen aan je Forum profiel, overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Het 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer kan je noteren bij 'persoonlijke opmerkingen'!
bedankt voor je reactie , ik heb gedaan wat u gevraagd heeft
@Frankvd, helemaal goed dankjewel! Ik heb het inmiddels aangepast. Vanaf augustus zullen de facturen per e-mail komen én kan je ze nog altijd terugvinden in MijnKPN 😉
Dankjewel 😊

Reageer