Skip to main content

Hallo hallo,

Kan iemand mij helpen,

Ik ben opzoek naar factuur/specificaties van mijn mobiele gegevens (de nummers die gebeld zijn)? Uit 2014/2015 Weet iemand of ik dit nog terug kan krijgen??

Groetjes 

Tamaar

 

Hallo @tamaar1983 

Ook als KPN die facturen nog kan terugvinden, zullen de gebelde nummers daar zeker niet meer opstaan. Die specificaties worden maar 6 maanden bewaard. In verband met de privacyregels (AVG) worden de specificaties daarna verwijderd.


@RBxx Je geeft aan dat de specificaties worden verwijderd, maar de facturen van ouder dan een jaar worden toch in zijn geheel verwijderd?


@jlthkoch Na een jaar verdwijnen de facturen van MijnKPN, maar in de systemen van KPN kan een moderator nog wel verder terug. Hoe ver weet ik niet.


Moet ik daarvoor naar een winkel toe of is er hier toevallig iemand die dat kan inzien?


@RBxx Bedankt voor je reactie! Ok, ik dacht dat ik vandaag ergens op het forum las dat een mod aangaf dat de termijn één jaar was bij reguliere contracten en 6 maanden bij een verlenging, maar ik kan mij vergissen.


Hallo @tamaar1983 Binnen 1-2 dagen zal hier een KPN moderator reageren, die helpt je verder.


Okay thanks 

 


Hallo @tamaar1983, welkom op het KPN forum. Goede vraag. 

Ik ben opzoek naar factuur/specificaties van mijn mobiele gegevens (de nummers die gebeld zijn)? Uit 2014/2015 Weet iemand of ik dit nog terug kan krijgen??

Heel concreet ben je opzoek naar de nummers die gebeld zijn in 2014 / 2015. Die worden in je specificatie weergegeven, en blijven 6 maanden inzichtelijk in je MijnKPN. Vanwege de AVG mogen we die niet langer in ons systeem bewaren.

Heb je jouw mail al eens geraadpleegd? Als je de facturen per mail ontvangt krijg je ook de specificatie als bijlage erbij ;)

 


@tamaar1983, is het gelukt de specificaties weer terug te halen? We horen graag van je :) 


Helaas geen bericht meer van je ontvangen, @tamaar1983. Ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Hiermee sluit ik het topic :)


Nee ben nog niks wijzer geworden:thinking:


@tamaar1983 , zoals Nadia (KPN) heeft bevestigd zijn de specificaties van facturen ouder dan 6 maanden niet opvraagbaar. Alleen als je zelf de mails uit het verleden nog hebt teruggevonden, zal je wijzer worden.


Yep en die heb ik dus niet dus sluit het topic maar...


Dat is erg jammer, @tamaar1983. Helaas. We hadden je er graag aan geholpen, maar omwille van jou en ieders zijn privacy is dat niet mogelijk. Heb je het al ingesteld dat je vanaf nu je facturen de mail ontvangt? Zodat jij altijd bij je gespreksspecificaties kunt. Wel zo handig! 


Reageer