Skip to main content

Hallo,

Ik heb mijn mobiel abonnement verlengd bij jullie. Nu staat in de mail van het contract dat ik €17,50 ga betalen voor mijn abonnement en €7,00 voor mijn telefoon. Ik kom dan uit op een totaal van €24,50. Nu was mijn factuur €27,95. Deze geeft €27,50 te rekenen voor het abonnement. €5,00 husselkorting, €7,00 voor het toestel en €2,50 welkoms korting. Ik weet niet precies hoe jullie tot het bedrag van €27,95 komen, maar dit is in elk geval niet het bedrag waar wij mee akkoord zijn gegaan.

Graag hoor ik van jullie hoe dit nu precies zit.

 

Groeten,

Vanya Smit

Goedemorgen @cherry2393, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp heel goed dat je misschien een beetje in de war raakt van dit bedrag, maar ik denk dat er een simpele verklaring voor is. Bij een mobiel abonnement betaal je de abonnementskosten vooruit. Jij geeft aan dat je hebt verlengd, ik denk dat er dus een overlap is geweest tussen je oude en nieuwe bundel en kosten hiervan. Als je de factuur bekijkt, zie je dan misschien nog een correctie van je vorige bundel en misschien 2 of 3 dagen meer dan de normale maand die je normaliter moet betalen? Kijk even goed naar de data op de factuur of dit misschien net een paar dagen meer dan die ene maand is vanwege de overlap die er geweest is.

Mocht het toch niet helemaal goed zijn gegaan, dan wil ik er ook nog wel even naar kijken. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer en mij een seintje geven wanneer dit gelukt is?


@cherry2393 ik heb helaas niks meer van je gehoord. Klopt het dat je factuur hoger is door een van bovenstaande omstandigheden of moet ik hier nog even naar kijken voor jou?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!