Skip to main content
Beantwoord

Factuur via post

  • April 17, 2020
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik krijg ook per post de factuur voor mijn mobiel abonnement. Dat kost 1.95 terwijl ik dit niet wil. Zou u dit kunnen annuleren/ uitzetten ? De factuur in de app is voor mij voldoende.

vriedelijke groet,

christel stee

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Mipatop, welkom op het forum. 

Ook voor jou kan ik dit uiteraard uitzetten. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 18, 2020

Hi Mipatop, welkom op het forum. 

Ook voor jou kan ik dit uiteraard uitzetten. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 26, 2020

Mipatop,ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.