Skip to main content

Goededag,

Ik krijg net de factuur binnen en tot mijn grote verbazing zie ik 1-3 tot 31-3 

Het contact is stopgezet met ingang van 3-3-2020  waarom moet ik de hele maand betalen of is het de rente weer

Ik ben het hier niet mee eens en zal dit terug halen de 17-3-2020 want dan gaat het van mijn rekening af, graag een nieuwe factuur van 1-3-2020 tot 3-3-2020 en die zal ik betalen

Dat jullie zeggen je krijg een verrekening prima maar ik had meerder problemen met de KPN moest eerder 3 maanden wachten op me geld geen excuses hele niks

PS. mijn contract was tot 3-3-2020 graag de juiste factuur

De faktuur was al gemaakt waarschijnlijk. De volgende maand krijgt u de slotnota waarop alles weer wordt recht getrokken. Dit is toegestaan. Om grote problemen en extra kosten te vermijden kunt u beter betalen. Leuk is het niet maar ze staan in hun recht.


Is dat zo ?? ik heb in Dec 2019 al opgezegd dus ik ben niet fout kwa grote problemen kan ik zeggen kom maar op heb een halve map met problemen met de KPN 

Willen ze een deurwaarder sturen prima ik sta in mijn recht contract is niet verlengd kijk dat is nu de reden dat wij 6 contracten weg hebben gehaald bij de KPN fout op fout en onpersoonlijk ook is het normaal 3 maanden wachten om je geld terug te krijgen

Ik ben niet bang voor de extra kosten ik laat het zelf zo doorlopen tot de rechtbank dit keer KPN kan de pot op


KPN stuurt geen deurwaarder. Nee, KPN "verkoopt" achterstallige betalingen aan een ander bedrijf. En dat bedrijf komt het vervolgens bij u innen met extra kosten en rente. Dat is namelijk het verdienmodel van dat bedrijf. En bij KPN hoeft u vervolgens niet meer aan te kloppen. Want voor KPN bent u dan geschiedenis. Verleden tijd. Afgesloten hoofdstuk.


@Sjaak60 ik dacht even je andere topics te lezen maar bij de eerste ben ik afgehaakt. Mijn beeldvorming van u was al snel duidelijk.


@Sjaak59 Er volgt nog een eind factuur an dan krijgt je het te veel betaalde geld terug 

Je betaald namelijk is vooruit en dan daarna word er achteraf een herberekening gemaakt.

 


Hoi @Sjaak59 en @Sjaak60! Je betaalt altijd de maand vooruit en facturen houden geen rekening met opzeggingen in de toekomst. De facturen worden vaak al erg vroeg opgesteld, vandaar dat de opzegging en de factuur waarschijnlijk langs elkaar heen zijn gegaan. Wat de teveel betaalde kosten betreft leggen @Joep1965 en @Roos79 het perfect uit. 

De faktuur was al gemaakt waarschijnlijk. De volgende maand krijgt u de slotnota waarop alles weer wordt recht getrokken. 

Meer kan ik er niet aan toevoegen en ik zie dat je over het niet betalen van de factuur ook advies hebt gekregen. Ik ga er daarom vanuit dat je hiermee voldoende informatie hebt, maar mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 


Slimmerik voor mij ook gelukkig een afgesloten hoofdstuk  nooit meer KPN van de 6 abonnementen loop er nog maar 1 dit gaat in July ook weg daar


Reageer