Skip to main content

Zaterdag 25 april 2020 heb ik een smsje met deze informatie gekregen.

Beste klant, vandaag start uw nieuwe maand. Uw actuele bundelstand is beschikbaar op de MijnKPN app. Groet, KPN

En gisteren was het Koningsdag op 27 april 2020.  En in Mijn KPN staat er nog geen nieuwe factuur klaar. En het is bijna 1 mei 2020. Ik vraag mij af of er een nieuwe factuur geregeld gaat worden. De laatste factuur in Mijn KPN is van 25 maart en wat ik betaald heb. Hopelijk kan een medewerker van KPN op dit bericht reageren waarom er vertraging met de factuur is. Want het is niet de bedoeling dat ik de factuur voor periode 25 maart 2020 tot en met 25 april 2020 niet ga betalen.

 

 

Hallo @Els34 ,

In de maandelijkse verzending van de factuur kan enkele dagen verschil zitten. Als de laatste dag van de periode afgelopen zaterdag was, dan kan ik mij voorstellen dat de factuur niet gemaakt/verzonden is op een zondag of op Koningsdag. Het zou goed kunnen zijn dat de factuur vandaag aangemaakt wordt en dat de factuur morgenochtend in Mijn KPN klaarstaat voor jou. 

Wil je het morgenochtend nog even checken? 

 


Als het morgen er nog niet in staat wacht ik de reactie van de medewerker van KPN af.


Logisch, laat je morgenochtend dan even wat weten? 


Noordzee, ben je een medewerker van KPN? Want KPN heeft mij een mail met factuur gegeven en het wordt ook verwerkt de betaling aan KPN in Mijn KPN. Dus na deze reactie kan KPN voor mij met een reactie deze topic sluiten als de medewerker of medewerkster de reactie ziet waarvan ik wil weten of ik ook met een klant geholpen wordt.


Fijn dat je de mail met factuur inmiddels hebt ontvangen! 

En nee, ik ben geen medewerker van KPN. Er komt hier nog wel een medewerker van KPN langs in dit topic. 

 

 


Een medewerker van KPN sluit denk ik dit gesprek niet meer af. In Mijn KPN heb ik gezien dat de factuur is betaald en maandag 4 mei wordt het bedrag wat ik betaald heb op de bankrekening wat bij KPN bekend is afgeschreven. Hopelijk begrijpen jullie medewerkers, medewerksters van KPN dat deze topic na Koningsdag gesloten kan worden wat ik op woensdag 29 april op dit fourum heb geplaatst.


Hallo @Els34 ,

In de maandelijkse verzending van de factuur kan enkele dagen verschil zitten. Als de laatste dag van de periode afgelopen zaterdag was, dan kan ik mij voorstellen dat de factuur niet gemaakt/verzonden is op een zondag of op Koningsdag. Het zou goed kunnen zijn dat de factuur vandaag aangemaakt wordt en dat de factuur morgenochtend in Mijn KPN klaarstaat voor jou. 

Wil je het morgenochtend nog even checken? 

 

Volgens mij is de voorspelling hierboven uitgekomen. Het is erg druk op het forum, vaak duurt het nu tot wel vier dagen voordat een moderator langskomt. Maar als alles nu duidelijk is voor jou, kun je ook zelf het topic afsluiten door op een Beste Antwoord te klikken. Het topic staat dan op beantwoord.  

 


Hoi @Els34. Wat fijn dat je de factuur inmiddels al hebt ontvangen. Het is op dit moment erg druk op het forum, vandaar mijn late reactie. Ik heb het antwoord van Noordzee als beste antwoord gemarkeerd en daarmee dit topic gesloten. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je.


Reageer