Skip to main content

Hoi vandaag een factuur ontvangen van m’n mobiel onbeperkt data en onbeperkt bel/sms de Nu mis ik de husselmobiel korting van 7,50 vanaf 12-12-19 zo een moderator daar even in willen duiken alvast bedankt 😊 

Even een aanvulling ik betaal nu 34,50 ipv de27,00 volgens m’n contract 


Hi @stikkelisok, bedankt voor je bericht!

Begrijpelijk dat je dit even navraagt :wink:  Zoals ik het zie is je abonnement al ingegaan, maar is het bij ons nog niet administratief verwerkt in de KPN Compleet / Hussel voordelen. Ik heb een ticket aangemaakt om dit zo snel mogelijk op te lossen en met terugwerkende kracht toe te voegen. Ik ga er vanuit dat het later deze week wel zichtbaar is en op de volgende factuur wordt gecorrigeerd. Helaas kan ik het niet zo terugstorten en gaat dat altijd via de eerstvolgende factuur. Maar ik ga nergens heen, dus we kunnen afspreken om halverwege februari weer contact te hebben of het goed gekomen is met de factuur. Is dat een idee? 
 


Hoi @Susan_ bedankt voor je terugkoppeling ik zag dat het in MijnKPN al was veranderd 😀Ik ga er van uit dat het op m’n volgende factuur gecorrigeerd is ik laat het je half februari weten 😀tot dan en tot zo ver bedankt voor je hulp 


@stikkelisok, helemaal goed! Mocht het niet in orde zijn op de factuur dan zie ik je inderdaad wel in dit topic terugkeren  :blush:


Hoi @Susan_ ik zou je nog even laten weten of de factuur nu goed was verwerkt hij is nog niet helemaal goed er is een correctie toegepast vanaf 13 januari dit moet echter vanaf 13 december zijn dus nog een maandje bij het verlengen van mijn mobiel op 12 december is mijn nieuwe contract meteen ingegaan ik denk dat het systeem dat niet helemaal goed verwerkt heeft zou je dat nog even voor me willen uitzoeken ?


Hi stikkelisok, ik neem het even van Susan over. Ik zie het inderdaad ook, ik heb dit met nog 1 maand gecorrigeerd. :)


@Alex_P bedankt voor je reactie 😀zie het met vertrouwen tege


M’n toetsenbord doet raar @Alex_P wat ik zeggen wil bedankt voor de moeite😀😀👍


Reageer