Skip to main content
Beantwoord

Factuur zonder hussel mobiel korting van 7,50

  • January 10, 2020
  • 8 reacties
  • 270 keer bekeken

stikkelisok
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Hoi vandaag een factuur ontvangen van m’n mobiel onbeperkt data en onbeperkt bel/sms de Nu mis ik de husselmobiel korting van 7,50 vanaf 12-12-19 zo een moderator daar even in willen duiken alvast bedankt 😊 

Beste antwoord door Susan_

Hi @stikkelisok, bedankt voor je bericht!

Begrijpelijk dat je dit even navraagt :wink:  Zoals ik het zie is je abonnement al ingegaan, maar is het bij ons nog niet administratief verwerkt in de KPN Compleet / Hussel voordelen. Ik heb een ticket aangemaakt om dit zo snel mogelijk op te lossen en met terugwerkende kracht toe te voegen. Ik ga er vanuit dat het later deze week wel zichtbaar is en op de volgende factuur wordt gecorrigeerd. Helaas kan ik het niet zo terugstorten en gaat dat altijd via de eerstvolgende factuur. Maar ik ga nergens heen, dus we kunnen afspreken om halverwege februari weer contact te hebben of het goed gekomen is met de factuur. Is dat een idee? 
 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

stikkelisok
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 11, 2020

Even een aanvulling ik betaal nu 34,50 ipv de27,00 volgens m’n contract 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2020

Hi @stikkelisok, bedankt voor je bericht!

Begrijpelijk dat je dit even navraagt :wink:  Zoals ik het zie is je abonnement al ingegaan, maar is het bij ons nog niet administratief verwerkt in de KPN Compleet / Hussel voordelen. Ik heb een ticket aangemaakt om dit zo snel mogelijk op te lossen en met terugwerkende kracht toe te voegen. Ik ga er vanuit dat het later deze week wel zichtbaar is en op de volgende factuur wordt gecorrigeerd. Helaas kan ik het niet zo terugstorten en gaat dat altijd via de eerstvolgende factuur. Maar ik ga nergens heen, dus we kunnen afspreken om halverwege februari weer contact te hebben of het goed gekomen is met de factuur. Is dat een idee? 
 


stikkelisok
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 13, 2020

Hoi @Susan_ bedankt voor je terugkoppeling ik zag dat het in MijnKPN al was veranderd 😀Ik ga er van uit dat het op m’n volgende factuur gecorrigeerd is ik laat het je half februari weten 😀tot dan en tot zo ver bedankt voor je hulp 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 17, 2020

@stikkelisok, helemaal goed! Mocht het niet in orde zijn op de factuur dan zie ik je inderdaad wel in dit topic terugkeren  :blush:


stikkelisok
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 11, 2020

Hoi @Susan_ ik zou je nog even laten weten of de factuur nu goed was verwerkt hij is nog niet helemaal goed er is een correctie toegepast vanaf 13 januari dit moet echter vanaf 13 december zijn dus nog een maandje bij het verlengen van mijn mobiel op 12 december is mijn nieuwe contract meteen ingegaan ik denk dat het systeem dat niet helemaal goed verwerkt heeft zou je dat nog even voor me willen uitzoeken ?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 15, 2020

Hi stikkelisok, ik neem het even van Susan over. Ik zie het inderdaad ook, ik heb dit met nog 1 maand gecorrigeerd. :)


stikkelisok
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 15, 2020

@Alex_P bedankt voor je reactie 😀zie het met vertrouwen tege


stikkelisok
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 16, 2020

M’n toetsenbord doet raar @Alex_P wat ik zeggen wil bedankt voor de moeite😀😀👍