Skip to main content

Hallo,
Sinds drie jaar op mijn huidige adres maar net ontdekt dat er op de pdf factuur van mijn Mobiel Abonnement mijn oude adres staat! Maar als ik bij Mijn KPN inlog zie ik alleen de goede gegevens, m.a.w. mijn huidige adres. Hoe krijg ik dat oud adres uit het systeem? Dat 't niet meer op de factuur staat?
Heb 0800-0402 gebeld maar ze konden me helaas niet helpen.

Hallo,
Wat mijn vraag betreft, verkeerd adres op factuur, zou ik in contact willen komen met de afd. Facturen Mobiele Telefonie. Hebt u contactgegevens? Ik zie op de factuur een Postbus adres in Groningen, maar dat lijkt me te algemeen. Het liefst neem ik contact op met de juiste afdeling. Telefoon nummer of anders mail?


Hallo,
Wat mijn vraag betreft, verkeerd adres op factuur, zou ik in contact willen komen met de afd. Facturen Mobiele Telefonie. Hebt u contactgegevens? Ik zie op de factuur een Postbus adres in Groningen, maar dat lijkt me te algemeen. Het liefst neem ik contact op met de juiste afdeling. Telefoon nummer of anders mail?

Je breekt in op een oud topic. Waar bovendien de oplossing ook in genoemd wordt. ....…

En je komt er pas na drie jaar achter? Jeeeeetje.


Uiteraard, slim is anders. Ik doe alle admin. via Mijn KPN waar alle gegevens kloppen en zodoende nooit echt goed gekeken op het adres op de pdf factuur die ik maandelijks in de mail krijg. Op mijn internet factuur staat mijn adres wel juist, maar op de mobiele factuur niet. In Mijn KPN komt ook het oude adres ook niet meer voor. Daarom probeer ik de afd. Facturen te benaderen.


Hallo,
Zou je mijn forum account willen verwijderen?
Ik probeer mijn probleem toch via 0800 0402 op te lossen.
Alvast bedankt.


Hi @oplossinginzicht, welkom hier. 

Dit kun je ook zelf doen in Mijn KPN doen, onder kopje 'Persoons- en betalingsgegevens’. Wijzig daar zowel je factuuradres als je woonadres. Wel het mobiele abonnement selecteren uiteraard. 

Lukt dit ook niet?Â