Skip to main content

Kan iemand mij helpen bij het wijzigen van mijn factuurdatum van mijn mobiele abonnement ?

Ik wil deze tussen de 20ste en 25ste van de maand laten vallen.

Als het goed is is mijn profiel zo volledig mogelijk ingevuld.

Hallo @Stefanie28 , dan kun je het beste even bellen of chatten met KPN voor een vlot antwoord.


Welkom op het forum, Stefanie! Ik heb even voor je gekeken en ik kan je betaaldatum aanpassen. Dat betekent dat je de factuur nog op dezelfde datum krijgt, maar dat hij later wordt afgeschreven. Dit kan ik dan op de 25e zetten. Laat even weten of dat akkoord is, dan voer ik het door. Je zult dan nog wel 1 of twee facturen krijgen die op de oude datum worden geïncasseerd, daarna gaat de nieuwe datum in.


Hallo @Erik_ 

Dit zou erg fijn zijn als het op fe 25ste gezet kan worden, zo lopen al mijn rekening op einde van de maand en heb ik meer overzicht !

Dat er nog één of twee facturen op de oude datum worden geïncasseerd is niet zo erg.

Krijg ik nog een melding/bericht van de datum aanpassing ?


Ik heb het bij dezen gewijzigd, Stefanie! Het mocht, bleek, maar maximaal 14 dagen na je huidige betaaldatum, dus het is de 23e geworden. Dus nog 1 of 2 facturen die op de 9e worden afgeschreven, en daarna zal het de 23e zijn.


@Erik_  super bedankt.

De 23ste is ook prima hoor daarom hield ik tussen de 20ste en 25ste aan.

Puur voor het financiële plaatje.

Ik heb een email ontvangen hier staat dan niet in dat de incasso datum gewijzigd is.

Ik hou de emails en eventuele smsjes in de gaten rondom de incasso datum.

Bedankt voor het wijzigen, zo is het overzicht voor mij wat makkelijker :)