Skip to main content

factuurvraag, maandbedrag hoger?

  • July 8, 2020
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

MelskeH
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Hier hetzelfde, afgelopen 18 jun. 2020 nieuw abonnement afgesloten voor GSM was op dat moment 15,- per maand echter vandaag op de factuur staat € 20,- per maand. Raar toch, ja er staan allerlei kortingen op maar begrijpen doe ik het niet.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

July 17, 2020

Hey @MelskeH, ik zie dat je vraag hier even is blijven liggen, sorry daarvoor. Heb je nog vragen over je factuur? Of is het inmiddels al opgelost? Ik hoor graag van je of we nog iets kunnen betekenen :) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • July 17, 2020

Hey @MelskeH, ik zie dat je vraag hier even is blijven liggen, sorry daarvoor. Heb je nog vragen over je factuur? Of is het inmiddels al opgelost? Ik hoor graag van je of we nog iets kunnen betekenen :)