Skip to main content

Heb op 28-7 een verlenging vam mijn abonnement met een nieuw toestel aangevraagd.

Het toestel is de fairphone 3 geworden.

Nu krijg ik net (9-9) een bericht dat mijn bestelling geannuleerd is. Na wekelijks een slap excuus dat de telefoon niet op voorraad is.

Nu kijk ik in de webshop en zie ik tot mijn verbazing dat de fairphone 3 nog steeds te bestellen is een dat er geadverteerd met: 

  • Vóór 21:00 besteld, morgen in huis

Ik vind dit toch wel redelijk bijzonder qua afhandeling..

 

Hoe gaat KPN nu verzorgen dat ik toch geholpen wordt?

 

Update: ik zie inmiddels dat Fairphone nu ook de 3+ introduceert en dat de 3 voor een lagere prijs bij hun te krijgen is dan bij KPN

Mag aannemen dat jullie hier ook wat mee doen

Hi Michiel, welkom op het forum. 

Ik zie dat er nu in ieder geval geen bestelling meer loopt, dit betekent dat je simpelweg de verlenging opnieuw in kunt voeren. 

Aan de prijs kan ik helaas niets doen, die toestellen zijn door ons ook voor een bepaald bedrag ingekocht. Je kunt er uiteraard voor kiezen om het toestel daar te bestellen, je kunt bij ons namelijk ook verlengen zonder een toestel erbij te nemen. 

 


Dat er geen bestelling meer loopt dat klopt, deze is door jullie geannuleerd.. 

Dit zonder reden..

Daar ben ik flink boos over..

 

Verder is het belachelijk dat jullie adverteren met voor 2100h besteld morgen in huis en dan niet leveren en na dikke 1,5 maand de bestelling annuleren...


Ik snap je punt zeker, dit komt doordat de bestelling destijds is geannuleerd. Dan zit er niets meer in de pijplijn. Behalve nu dat het toestel op voorraad is een nieuwe bestelling plaatsen uiteraard.