Skip to main content
Beantwoord

faktuur

• December 28, 2020
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Volgens mijn contract   ARMOR-1516051 moet ik 16.50 abb betalen  nu betaal ik 21.50  dit klopt niet   kan dit geregeld worden

Beste antwoord door Jeroen van KPN

De Husselkorting was niet geactiveerd voor jouw mobiele abonnement @Jan Grootenboer. Dat heb ik nu voor je gedaan. Zag dat je al 2 facturen hebt gehad waarbij de korting miste. De missende korting krijg je nu op de volgende factuur alsnog met terugwerkende kracht. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Telno ***     ***   *** *** *** *** ***

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 28, 2020

Het lijkt me dat de Husselkorting (of een ander soort korting) van €5,- niet is verrekend.

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 28, 2020

@Jan Grootenboer Als u uw gegevens in uw profiel invult zijn die alleen zichtbaar voor u en de forummedewerkers, nu kan iedereen ze zien.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 28, 2020

Hallo @Jan Grootenboer , haal je privégegevens weg uit jouw bericht, dit is zichtbaar voor iedereen.

Edit: de admin was eerder :grinning:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2021

De Husselkorting was niet geactiveerd voor jouw mobiele abonnement @Jan Grootenboer. Dat heb ik nu voor je gedaan. Zag dat je al 2 facturen hebt gehad waarbij de korting miste. De missende korting krijg je nu op de volgende factuur alsnog met terugwerkende kracht.