Skip to main content

Ik wil melding maken van iets bijzonder onhandigs, het was volgens mij niet de eerste keer dat het voorkwam. Ik wilde zien of sim-only iets voor me was, en vulde mijn gegevens en wensen in. Die werden samengevat in een venstertje rechts. Dat venstertje schuift echter niet (ja, even, een heel klein beetje) mee omhoog als ik scroll, en dus moet ik het scherm verkleinen tot 50%, of eerst een combinatie van kunstgrepen uithalen, te weten de taakbalk aan de zijkant zetten, de werkbalk favorieten verwijderen, met de ad-blocker een aantal vensters bovenin het scherm verwijderen, en dan het scherm verkleinen tot 75% om dat venstertje in zijn geheel te kunnen lezen en om op “doorgaan” te kunnen klikken. U snapt dat dat ongewenst is. Wist u dit? Kunt u er iets aan verbeteren?

 

Groeten, Hans Jacobs

Is dit op je mobiel? Want je vraag staat in deze rubriek.

Maar inderdaad. Op een Windows laptop met 1366 x 768 scherm op 100 % schaalt dat niet goed.

Scroll je de pagina echter helemaal door dan scrolt dat rechter kolommetje ineens ook weer mee door.


O, oké bedankt. En ik zit hier dus inderdaad verkeerd, zat hier verkeerd. 

Groet, HJ


Hallo @gihnnnk, dit klinkt inderdaad niet heel handig. Ik zal de feedback doorgeven aan de beheerders van de KPN website. Hopelijk in de toekomst dan minder problemen met scrollen tijdens het eventueel bestellen van een abonnement.