Skip to main content

Graag had ik geweten hoe ik mijn maamdelijks opzegbaar flexibel telefoonabbonement weer kan veranderen…

Leek me erg handig maar kan nergens vinden hoe dit werkt…

Grtjs Miran 

Hallo @MiranLisa ,

Je hebt die mogelijkheid in Mijn KPN. En anders kun je ook bellen met 0800-0402. 


Helaas kan ik dat in mijn kpn niet vinden. Weet u welk telefoon nr eris om vanuit het buitenland te bellen naar kpn voor info?


Je kan vanuit het buitenland dan het beste +31 6 12001200 bellen.

Zij kunnen jou eventueel dan doorverbinden naar de juiste afdeling. Er is namelijk geen buitenlandse versie van 0800-0402.


Okey hartelijk dank 👍


@MiranLisa

Is het veranderen van jouw abonnement al  gelukt via de telefonisch helpdesk? 


Nee nr functioneert niet! Hoe werkt het aanpassen van een maandelijks opzegbaar abbonement via mijn kpn?


@MiranLisa 

Wat raar dat je de helpdesk telefonisch niet kunt bereiken vanuit het buitenland. 
 

Dan gaan we over op plan B: Het forum
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, en telefoonnumner? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 


@MiranLisa Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Gek dat je ons vanuit het buitenland niet kunt bereiken. Bel je wel met een toestel van ons of dat niet? Volgens mij is dat de voorwaarde namelijk. 

Betreft je vraag, ik begrijp nog niet precies wat je bedoeld. Onze abonnementen zijn door de jaren heen namelijk al flexibeler geworden. 
Met een oude abonnement 2017+ (uit mijn hoofd)

  1. Je hebt een 1 of 2-jarig abonnement
    1. Je kan, na de eerste maand, je abonnement maandelijks verhogen en vervolgens weer verlagen.
    2. LET OP: Je kan het abonnement niet lager zetten dan het abonnement dat je hebt afgesloten. 

Met de Hussel abonnement hebben we meer variaties:

  1. NIEUW: Maandelijks opzegbaar abonnement. Je hebt een contract van 1 maand, hierna kun je gaan en staan waar je wilt
  2. 1 of 2-jarig abonnement
    1. Je kan het abonnement net als bij de oude abonnementen, maandelijks verhogen en vervolgend verlagen.
    2. NIEUW: Je mag zelfs het abonnement lager zetten dan het abonnement dat je in eerste instantie hebt afgesloten. 

Ik hoop dat je mijn beschrijving een beetje begrijpt en anders geef maar een gil. Als je je gegevens invult in je profiel, dan kan ik eventueel met je meekijken. Postcode, huisnummer en klantnummer zijn in eerste instantie voldoende:hugging:


@MiranLisa Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan weet je me te vinden! :hugging:


2 maand geleden al deze vragen aan een medewerker bij jullie beantwoord maar daar kwam ook niks uit.

Lijkt wel of jullie tijd rekken.

Nogmaals:

Waarom al die vragen en geen echt antwoord op mijn vraag???

Ik wil mijn maandelijks opzegbaar abbo aanpassen omhoog of omlaag. Hoe gaat dat via mijn kpn.nl ???

Deze vraag is toch niet zo moeilijk te beantwoorden!

 

 


@MiranLisa Oh neejoh. Het is absoluut niet de bedoeling om tijd te rekken. Ik begreep in eerste instantie niet helemaal wat je bedoeld:see_no_evil:

Open de MijnKPN App > Producten (onderin) > Selecteer jouw nummer > abonnement wijzigen blauw] > Kies een ander abonnement. 
Deze wijziging gaat in op de eerste van de volgende maand. Succes!


Reageer