Skip to main content

Ook een Flip 4, in juni vorig jaar bij mijn abonnement gekozen. Nu voor de 2e keer kapot gegaan, zo'n spijt van mijn keuze! Na 2 dagen kon de telefoon niet meer ingeklapt worden, toen kreeg ik na 3 dagen een nieuwe opgestuurd. Twee weken geleden ging het beeldscherm kapot. Telefoon via KPN winkel naar reparatie afdeling gestuurd. Status blijft maar op: in reparatie staan. Zo frustrerend, telefoniste zegt: ik kan u ook niet verder helpen..... 😡 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Nog een keer gebeld, reparatie kan 2 tot 4 weken duren!!! Slechte service.


Dat vond ik ook het vervelendste.  Je belt en ze zeggen ik kan u er niet over informeren. Vraag me af waarom daar telefonisten zitten :s.

En mooiste van alles was de status bleef in reparatie staan zeker 10 keer gebeld en na weken staat ineens een koerier voor de deur met mijn toestel ! Status : in reparatie .

Hoop dat KPN een andere reparatieservice in de hand gaat nemen want ik denk dat ik na 25 jaar kpn ga overstappen met mijn mobiele abonnementen alleen vanwege de zeer slechte service bij reparatie binnen garantie.


Dat overweeg ik ook. Ik zit al mijn hele leven bij KPN. Ik lees wel op diverse sites dat er heel veel problemen zijn met de Flip 4. Het schijnt dat de 5 beter is, maar ja, daar heb ik niets aan nu.


Hoi @ZusterClivia, bedankt voor je bericht en welkom hier op onze Community!

Ik zou je graag wat meer duidelijkheid willen geven maar de reparatie is allemaal via externe partij.  Daar heb ik geen inzage in.

https://www.kpn.com/service/mobiel/schade.htm#/

 

Ik hoop natuurlijk dat je toestel zo snel mogelijk is gerepareerd! 🙏🏻