Skip to main content

Ik heb een vraag en een probleem in één.

Mijn telefoon is vandaag opeens kapot gegaan. Na 3 maanden gebruik had mijn telefoon al dode pixels aan de rechterkant in het midden (waar dus de scharnier zit) van het scherm. Ik vond het niet erg maar na mate werd deze stip groter. Inmiddels is de telefoon al 1 jaar en 3 maanden in mijn bezit en is het hele scherm opeens kapot. Ik vind het niet waard om deze telefoon te repareren als ik ook voor ongeveer dezelfde prijs een nieuwe kan kopen, die waarschijnlijk zekerder is i.v.m. niet kapot gaan.

Ik heb de telefoon met een abonnement genomen en heb ik gekozen voor de E-SIM. Dit abonnement is nog niet voorbij of afbetaald. Voor het toestel moet ik nog iets meer dan 140 euro betalen, mijn abonnement voor data is 40 euro per maand en ik vind het schandalig als ik dit moet blijven betalen wanneer ik mijn data/toestel niet meer kan gebruiken.

Ik wil wel gewoon bereikbaar blijven als ik een nieuwe telefoon haal met hetzelfde nummer. Ik weet alleen niet of dit kan/mogelijk is. Ik raad het iedereen af om überhaupt ooit een fliptelefoon te kopen, aangezien de levensduur veel te kort is voor de prijs die je betaald. 

Hoe kunnen jullie mij helpen?

Beste ​@EliseHm een telefoon is technisch niet aan een simkaart en/of abo gevonden.

Je kunt gewoon een gewenste telefoon kopen en daarop de esim installeren of een fysieke simkaart.

Zit er geen garantie meer op je huidige telefoon??? Is in de regel toch 2 jaar en dan nog.

Reageer