Skip to main content

Hier ook maar even een topic maken, aangezien ik kennelijk de eerste ben die dit specifieke probleem heeft met het invullen van het formulier.

Wie weet zijn er mensen die tegen hetzelfde probleem aanlopen en hebben ze wat aan deze draad.

Na 5 maanden ellende met de verbinding op de iPhone  11 van mijn dochter, de mail gekregen van KPN dat ze die kan omruilen voor de 13

Ze was dus helemaal blij, maar inmiddels na een week proberen en meerdere keren bellen en heen en weer geschuif, is de lol er wel af.

Dit is wat er gebeurd:

Zodra ik op de link in de mail klik komt het omruilformulier tevoorschijn met het juiste 06 nummer vooringevuld , vervolgens vul ik de laatste 3 cijfers van mijn bankrekening in en krijg de melding zoals afbeelding.

Inmiddels ook al contact opgenomen op advies kon met de dienst die de ruilingen/reparaties doen maar die kunnen er niets mee.

op 4 verschillende devices geprobeerd en met Safari Chrome Firefox en edge dus dat het aan mijn apparatuur ligt kunnen we wel uitsluiten inmiddels

Onderhand  is afdeling klant reacties weer voor me bezig

Als er een update is plaatst ik hem hier

Probleem opgelost op een of andere manier was dit telefoonnummer gekoppeld aan de rekening van mijn vrouw waar de rekening niet van betaald wordt 😂😂

In ieder geval het formulier nu in kunnen vullen dus 

Hi @Frank Meer en welkom bij de KPN Community! 

Gelukkig, wat fijn dat het toch gelukt is. 😄
Hopelijk komt de lol toch weer terug, zeker als je dochter de iPhone 13 in handen heeft. 🙂

Hoop dat ze erg veel plezier heeft van het nieuwe toestel en maak hier gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt!

Hoelang duurt het voordat je een iPhone 13 krijgt opgestuurd?

Hoelang duurt het voordat je een iPhone 13 krijgt opgestuurd?

Ik had hem na het invullen binnen 1 week thuis.

Wanneer wordt ik gebeld of gemaild?

Na maandenlange ellende kreeg ik eindelijk de iPhone 13 in huis ter vervanging van de iPhone 11 met problemen.  Waarschuwing erbij dat de defecte iPhone wel binnen 14 dagen teruggestuurd moet worden.  Daarvoor was er een bubbel envelop met antwoordnummer bijgesloten. De begeleidende brief 3 maal gelezen en ook de mail. Het stappen plan doorlopen. Dan kon ik de iPhone 11 terugsturen in de bijgeleverde brievenbus envelop.  Mijn man en ik vonden het vreemd dat je deze dan zonder bewijs terug moet sturen maar ook tijdens gesprek met medewerker van kpn over deze zaak is niets gezegd over pakket of zo. Gelukkig op de envelop mijn naam en adres geschreven en er een foto van gemaakt.  Vervolgens teruggestuurd.  Na een week krijg ik een mail dat ik het verzend bewijs 6 maanden moet bewaren 🙈.  Welk bewijs.  Dus maar weer gebeld.  Medewerker zei het had als pakket teruggestuurd moeten worden.  Dat stond nergens in de brief noch de mail. Ook was er alleen een brievenbus  envelop bijgevoegd en geen doosje.  Ik als afzender ben verantwoordelijk volgens de medewerker.  Het aparte is dat op de sticker van de envelop KPN reconnect  als afzender staat vermeld. Nu zou men niet kunnen zien of mijn telefoon is teruggestuurd omdat PostNL het dan waarschijnlijk kwijtraakt. Schandalig.  Foute info van KPn is niet mijn schuld.  Bovendien Scant KPN dan niet de barcode bij binnenkomst.  Gelukkig heb ik een rechtsbijstand verzekering. 

Hi ​@Stressdoorjullie! Als het toestel opgestuurd is maar nog niet is aangekomen, dan kunnen we dit aangeven bij de partij die de toestellen ontvangt. Zij kunnen dan een onderzoek starten bij PostNL hierover, maar om dit in gang te zetten is het nog wel nodig dat je contact met ons opneemt hierover. 

Dat kun je doen door een belafspraak te maken of door een bericht naar ons te sturen via X of Facebook
Dan pakken mijn collega's dit verder met je op! Hopelijk is het toestel dan snel weer terecht. 

Hi ​@Stressdoorjullie! Als het toestel opgestuurd is maar nog niet is aangekomen, dan kunnen we dit aangeven bij de partij die de toestellen ontvangt. Zij kunnen dan een onderzoek starten bij PostNL hierover, maar om dit in gang te zetten is het nog wel nodig dat je contact met ons opneemt hierover. 

Dat kun je doen door een belafspraak te maken of door een bericht naar ons te sturen via X of Facebook
Dan pakken mijn collega's dit verder met je op! Hopelijk is het toestel dan snel weer terecht. 

Het probleem is dat ​@Stressdoorjullie de telefoon in de rode/oranje postnl brievenbus heeft gedonderd omdat de retour via een envelop ging, via de brievenbus terug sturen was NIETde bedoeling, de sticker had een pakket code en had dus via het PostNL punt gemoeten. Het probleem nu is, dat het pakket niet is in gescand en dus niet traceerbaar is.
@Stressdoorjullie Moet nu dus hopen dat de medewerker die deze telefoon aantreft in de brievenbus zo eerlijk is deze door te zetten naar de pakket afdeling, gebeurd dit niet is er dus een groot financieel probleem voor TS.

Ik zelf had de telefoon gewoon in een doos gedaan, en de envelop erop geplakt.
De kans dat de PostNL bezorger gooit is aanwezig, en ik wilde het risico niet nemen dat hij beschadigde.
Een bubbelenvelop vind ik wat matig kwa bescherming.

Hi Sanne.  Bedankt voor je reactie.  Ik heb via de link en een chat robot een terug bel afspraak gekregen voor 10 december.  Dat was de eerste mogelijkheid.  Ik heb ook geprobeerd via fb contact te maken maar dan kom ik op de zelfde kpn pagina uit met de standaard vragen. Mijn hulp vraag staat daar niet bij.  Ik hoop dat 10 december niet te laat is.  Ik heb nog steeds geen ontvangst bevestiging ontvangen van mijn iPhone. Ik hoop dat degene die de post daar behandelt de bubbel envelop naar de juiste afdeling stuurt.  Per slot van rekening staat dat op de adres stikker.  Voor mij was het niet duidelijk dat dit een pakket post was.  Met vriendelijke groeten 

Gezien het zo lastig is om contact te krijgen en er bij jou wel op tijd uitgezocht moet worden wat er met het toestel gebeurd is ​@Stressdoorjullie, wil ik je vragen om je forumprofiel aan te vullen met:

• Het 06-nummer waar het om gaat
  • Het IMEI-nummer van de iPhone 11 die niet goed meer werkte (en is opgestuurd)
  • Het 06-nummer waar je bereikbaar op bent
  • Je adresgegevens

Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik verder! 🙂

Mijn profiel is bijgewerkt.  Alvast bedankt ​@Sanne van KPN 

Bedankt voor het bijwerken, ​@Stressdoorjullie. We hebben bij deze navraag voor je gedaan. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen, laten wij het weten.

Bedankt voor het bijwerken, ​@Stressdoorjullie. We hebben bij deze navraag voor je gedaan. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen, laten wij het weten.

Bedankt!  

Ik heb helaas nog geen terugkoppeling ontvangen, maar ik wilde je laten weten dat ik je niet ben vergeten en dat ik het nog in de gaten houd!

Bedankt.  Ik wacht het verder af. Hopelijk komt mijn telefoon boven water.  

Heel erg bedankt voor jouw geduld, ​@Stressdoorjullie. Ik heb de terugkoppeling ontvangen dat jouw toestel (de iPhone 11) is ontvangen. Het is gelukkig goed gegaan!

Onthoudt dat post met een pakketcode het beste afgegeven kan worden bij een PostNL punt: je krijgt dan een verzendbewijs. Daarmee kun je dan zelf ook de bezorging in de gaten houden en het is jouw bewijs, dat het verzonden is. Wij hebben onze communicatie verduidelijkt, kleine moeite en kan een hoop schelen.

Ik heb van deze terugkoppeling ook een aantekening gemaakt bij jouw klantgegevens. Laat je het weten als er nog vragen zijn?

Heel erg bedankt voor jouw geduld, ​@Stressdoorjullie. Ik heb de terugkoppeling ontvangen dat jouw toestel (de iPhone 11) is ontvangen. Het is gelukkig goed gegaan!

Onthoudt dat post met een pakketcode het beste afgegeven kan worden bij een PostNL punt: je krijgt dan een verzendbewijs. Daarmee kun je dan zelf ook de bezorging in de gaten houden en het is jouw bewijs, dat het verzonden is. Wij hebben onze communicatie verduidelijkt, kleine moeite en kan een hoop schelen.

Ik heb van deze terugkoppeling ook een aantekening gemaakt bij jouw klantgegevens. Laat je het weten als er nog vragen zijn?

Heel erg bedankt!  Ik hoop dat ik nu ook snel zelf bericht krijg per mail van de betreffende afdeling dat mijn iPhone daar is aangekomen . In ieder geval heb ik dit bericht.  Handig dat de tekst is aangepast.  Op de retour envelop heb ik nergens gezien dat het pakket post was. Nogmaals bedankt!  

Reageer