Skip to main content
Beantwoord

Fout gemaakt bij bestellen abonnement met Apple Watch

• January 13, 2025
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Goedenavond.

ik heb een fout gemaakt.

ik heb een Apple Watch besteld en deze wou ik als abonnement. Nu heb ik per ongeluk aangevinkt in 1 keer betalen . Ik heb jammer genoeg geen 700 euro liggen.

en ik wil graag per maand betalen of een regeling op die 700 euro. 
Nu word ik naar jaren klant van kpn te zijn en meerderen abonnementen heb afgesloten. Dit moet toch makkelijk op gelost kunnen worden dan alleen afsluiten. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Mark, welkom bij onze community. 

Wanneer je per ongeluk een bestelling hebt geplaatst met een toestel die in 1 keer betaald wordt kan dit niet worden omgezet naar betalen in termijnen. Die bestelling kan binnen 14 dagen worden geannuleerd en daarna opnieuw ingevoerd worden. Dit komt doordat betaling in termijnen als een toestelkrediet wordt gezien, daar zitten een aantal voorwaarden en controles aan vast. Wanneer de 14 dagen verstreken zijn kun je met ons bellen om te kijken wat er mogelijk is wat betaling in termijnen betreft, vraag dan om de afdeling Collections. 

Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons op werkdagen tussen 8 en 17:30.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Hi Mark, welkom bij onze community. 

Wanneer je per ongeluk een bestelling hebt geplaatst met een toestel die in 1 keer betaald wordt kan dit niet worden omgezet naar betalen in termijnen. Die bestelling kan binnen 14 dagen worden geannuleerd en daarna opnieuw ingevoerd worden. Dit komt doordat betaling in termijnen als een toestelkrediet wordt gezien, daar zitten een aantal voorwaarden en controles aan vast. Wanneer de 14 dagen verstreken zijn kun je met ons bellen om te kijken wat er mogelijk is wat betaling in termijnen betreft, vraag dan om de afdeling Collections. 

Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons op werkdagen tussen 8 en 17:30.